אחרי סערת הבלאק פריידי: ebay חושף את המוצרים האהובים על ישראלים

אחרי סערת הבלאק פריידי: ebay חושף את המוצרים האהובים על ישראלים

לאחר שעשרות אלפי ישראלים השתתפו בחגיגות הבלאק פריידי השנה, אתר הקניות הענק 'ebay' חושף איזה מוצרים הכי פופולרים בקרב הישראלים. הסמארטפונים שוב מובילים בענק

ebay חשף: זה המוצר האהוב על הישראלים

ידוע שאחד הדברים האהובים עלינו הם המבצעים, אבל מעבר לכל מסתבר שיש לנו גם חיבה מיוחדת לניצול מבצעים של מוצרים ספציפיים ויקרים במיוחד. לאחר שבסופ"ש האחרון עשרות אלפי ישראלים ניצלו את ה'בלאק פריידי' לשופינג, אתר הקניות 'ebay' חושף את הנתונים. "בכל חצי שניה בממוצע נרכש מוצר באתר" סיפר אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay ישראל "מדובר בכמות הגדולה פי 4 מהממוצע ביום רגיל, ובצמיחה של 30 אחוזים מול שנה שעברה".

ישראלים מעדיפים את סמסונג 

כמו בשנים הקודמות, גם השנה העדיפו רוב הישראלים לנצל את חגיגת המבצעים העולמית בקטגוריית הסמארטפונים, כשהמובילים מתוכם הם הסמארטפונים Galaxy s8, ו-Note 8 של סמסונג. בעוד שבקטגוריית המחשבים הניידים שצמחה פי 4, הוביל דווקא ה"מק-בוק" של אפל.

עוד בקטגוריית הטכנולוגיה הובילה מצלמת האקסטרים GoPro Hero5, לצידה משכו את הישראלים גם שואבי אבק חכמים, שעונים חכמים ואוזניות. המותג המוביל בשעונים החכמים הוא 'סמסונג', בעוד שבגזרת האוזניות חיפשו הישראלים דווקא את האוזניות של חברת beats וגם של אפל 'AirPods'.

לפי הנתונים שנחשפו קטגוריה פופולרית נוספת בבלאק פריידי השנה, היתה קטגוריית הנעליים. שם העדיפו הישראלים להתחדש בסניקרס ונעלי ספורט לנשים ולגברים כאחד, כשהמותגים המובילים אצל הגברים הם Adidas ו-Salomon ואצל הנשים new balance ו-All Star.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו