ישי או דרעי?הרב מאזוז גילה מי שחרר את גופת בתו ז"ל - סרוגים

ישי או דרעי?הרב מאזוז גילה מי שחרר את גופת בתו ז"ל

ראש ישיבת 'כסא רחמים', הרב מאיר מאזוז, שם קץ למלחמות הקרדיט בין אלי ישי לאריה דרעי אודות שחרור גופתה של בתו גאולה ז"ל שנפטרה בשבוע שעבר

author-image
ישי או דרעי?הרב מאזוז גילה מי שחרר את גופת בתו ז"ל
  (צילום: פלאש90)

ראש ישיבת 'כסא רחמים', הרב מאיר מאזוז, שם קץ למלחמות הקרדיט בין אלי ישי לאריה דרעי אודות שחרור גופתה של בתו גאולה ז"ל שנפטרה בשבוע שעבר, מהמכון לרפואה משפטית באבו כביר, ואומר כי מי שסייע לו עד הרגע האחרון הוא אלי ישי ולא אריה דרעי, כפי שפורסם.

על פי הדיווח באתר החרדי 'כיכר השבת', בשבוע שעבר דיווח הפרשן יעקב ריבלין בעיתון 'בקהילה' כי מקורב לרב מאזוז פנה ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי – שהיה במהלך סיור בעיר תל אביב – בכדי שיסייע לשחרור גופת בת הרב שנפטרה באותו הבוקר מדום לב. הגופה הייתה מעוכבת במכון לרפואה משפטית באבו כביר. הפרסום גרר תגובות מצד מקורבי הרב שהכחישו את הפנייה לדרעי – שבהמשך השבוע הגיע לנחם את הרב.

במהלך האזכרה הבהיר הרב מאזוז מי סייע לו לשחרר את גופת בתו ואמר: "כיוון שנפטרה בבית היו צריכים לקחת אותה לאבו כביר, לקחו ובדקו אותה אולי יש עליה סימני חבלה וכו', כי בכל זאת צריך לעשות בדיקה, אומנם אין ניתוח אבל עושים בדיקה חיצונית, ושני רופאים אישרו הכל".

הרב מאזוז הוסיף וסיפר: "חשבנו שגמרו כל הבדיקות האלה אז כתבנו במודעה שההלוויה בסביבות 11 בבוקר, אבל אמרו לנו שזה מתעכב עוד שם. בשעה 13:00 כבר הגיעו אנשים וזה עדיין התעכב שם, מה עושים?".

ואז סיפר הרב מי סייע לו לשחרר את גופת בתו ע"ה: "רבי אליהו ישי הלך לשם, והוא רואה שהמנהלים נמצאים בישיבה סגורה ויושבים שם, ואפילו שאצלנו הכל ברור ויש שני אישורים של רופאים, אבל הם יושבים בחדר ומדברים בדברים שברומו של עולם או בתחתיתו של עולם".

"רבי אליהו ישי לחץ על המנהל" סיפר הרב מאזוז: "תשחרר אותם, והוא הביא לנו אותה. ככה הספקנו את ההלוויה ממש בסוף היום ויצא שהיא נקברה ממש סמוך לשקיעה, אי אפשר להבין את זה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו