'דחוף שיפור האנגלית': חסון תקף באנגלית ונתקל בגליק - סרוגים

'דחוף שיפור האנגלית': חסון תקף באנגלית ונתקל בגליק

יו"ר סיעת 'המחנה הציוני',תקף בחשבון הטוויטר שלו את ציפי חוטובלי בעקבות דבריה על יהודי ארצות הברית. חסון, שצייץ בשפה האנגלית, נשלח מיד על ידי חבר הכנסת יהודה גליק לשפר את ביצועי השפה שלו

'דחוף שיפור האנגלית': חסון תקף באנגלית ונתקל בגליק
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

יו"ר סיעת 'המחנה הציוני', חבר הכנסת יואל חסון, תקף בחשבון הטוויטר שלו את סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי בעקבות הסערה שהתעוררה לאחר דבריה על יהודי ארצות הברית. חסון, שצייץ בשפה האנגלית, נשלח מיד על ידי חבר הכנסת יהודה גליק לשפר את ביצועי השפה שלו. חסון מצידו נעלב וטען שגליק מתנשא עליו.

"אחינו ואחיותינו היהודים בתפוצות", פנה חסון ליהודים שמעבר לים. "אל תיעלבו מדבריה של סגנית שר החוץ". חסון, שהעיז לכנות את גליק מתנשא, כתב בהתנשאות על חוטובלי: "היא לא שווה את זה". עוד הוא הוסיף כי "הערות מטופשות שלה לא מייצגות את רוב הישראלים".

בתגובה לדברים נזעק חבר הכנסת גליק והשיב לו: "דחוף שיפור האנגלית".

חסון עצמו נעלב וכתב לגליק בחזרה: "מעבר לעובדה שזו הערה מתנשאת אשמח לדעת איפה הטעות, שנלמד". חסון פנה לגליק וכתב: "בניגוד אליך לא נולדתי בארה"ב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
יאול חסון קח איתך את עמיר פרץ ולכו ללמוד אנגלית .
אבי | 24-11-2017 9:41
ורק אז לכו ליצג אותנו מחוץ לגבולות הארץ . בנתיים תישאר בתחום הכנסת לשם אתה מתאים (גם לא בטוח).
2
כל השמד מתחיל מהאיי פון ר"ל הנה המכתב הנחוץ לכולם
הנה המכתב הנחוץ | 24-11-2017 10:45
כל השמד מתחיל מהאיי פון ר"ל הנה המכתב הנחוץ לכל בתי חינוך בעולם לחרדים לדבר הד'. בס"ד שלו' וישע רב אל מע"כ חברי ועד הנהלה רוחניות של מוסדות החינוך דקהלתינו הקדושה קהל יטב לב ד'סאטמאר לונדון London, הלא המה אנשי שם העומדים על הפקודים העוסקים עבור קיום והמשך הדורות לחנך את בנינו ובנותינו היקרים בדרך ישראל סבא הסלולה לנו מרביה"ק זי"ע. הן ידוע לכל אשר בזמן האחרון מופיע במחנינו תופעה נוראה ומחרידה שמסתובבים בינינו צעירים מבתים כשרים ונאמנים, שנתרוקנו ל“ע מכל זיק של יהדות OTD. יש שהצרעת זרחה במצחו וצץ פרח זדונו בעליל למראה עיני כל הקהל ויש אשר בראשו נגעו חבוש בטמון והיזק שאינו ניכר הוא מבחוץ, אך בפנים שלט הריקבון ויאכל עש, הצד השוה שרובם ככולם נשקעים בתהום עמוקה מי פחות ומי יותר. המציאות תעיד שזה תוצאה מצרעת ממארת כלי ה"סמארטפאון" Smart Phone אשר בו נקבצו ובאו יחדיו כל החלאות והזוהמות הנמצאות בחלל עולמנו, שהיא מכה מתדבקת ומתפשטת, עקב תכונת הכלי המושך כאבן שואבת, כפי שהנסיון מוכיח דמי שאדוק בהמיית גלי סמארטפאון הסוערים נלכד במצודתה והרי הוא מקושר למקומות אפלים עד שמסכן את עצמו ואת כל בני ביתולהתרחק מדרך תורתינו הקדושה רח"ל. ואף אם היא עם פילטע"ר FILTER היותר טוב, כי קשה מאד להתמודד מולכח מושך החזק שלכלי זה שנתייצר בכוונה מכוונת שהמשתמש בזה ישום כל מעייניו בו מבלי עצור כח להפרד ממנה (עדיקטע"ד), וכך נדחף מרעה אל רעה ומדחי אל דחי, פותח בפיתוי ותעתוע של ביקוש פרנסה, וגומר בבילוי ושיעשוע, מתחיל בפילטער טוב, ומסיים בשילוח כלרסן. ואף שנמצאים איזה אנשים בודדים שעדיין נשארו באמונתם, מי יוכללהיות ערב שהוא יהי' כמותם, והרי הנסיון מעיד שרבים חללים הפילה, ובכל יום ויום עומד המחזיק את הסמארטפאון לפני סכנה חדשה להילכד, בהיותו דבוק בכל שרעפיו ומורשי לבבו לכלי משחית הדין המשנה תכונת הנפש של המשתמש בה, מכהה את חושיו, מטמטם הרגשיו ומבלבל את שכלו, בהיותו רוחף תמיד בעולמות אחרים, עולמות של תוהו ובוהו חושךועלטה, כנודע לכל העוקב אחר דרכם ומנהגם של אנשי סמארטפאון הללו. והנני דואג ובהאי פחדא קא יתיבנא, מה יהי' משפט הבנים והבנות היקרים שלנו, כי הלא ידוע מדברי חכז"ל שהשפעת החברה והסביבה גדולה ועצומה עד מאד, כפי שכתב הרמב"ם (הל' דעות פ"ו ה"א) וז"ל 'דרך ברייתו של אדם להיות נמשך בדעותיו ובמעשיו אחר ריעיו וחביריו' ובאם המצא תמצא בהכיתה אחד שהוריו משתמש בסמארטפאון, הרי בכל יום ויום נמצאים בנינו היקרים בספק סכנה במקום דשכיח היזיקא להיות נמשכים אחריו בהחברותא ולהפגע עלידי השפעת כלי משחית זה. ובכן הננו פונים להנהלה הרוחניות של מוסדינו חסידי רז"ל שליט"א שחשוב להם חינוך ע"פ דעת תורה, שומרי משמרת הקודש, שומרי פקדוננו היקרים מכל הון בשמירה מעולה נאמנה, אנא תסדרו להם שלא ימצא שום תלמיד בהכיתה - שבניו או בתו לומדים שם - אשר הוריו נצמדים לסמארטפאון באיזה אופן שהוא ובזה נקוה ופחות או יותר בטוחים בעז"ה שצאצאינו מתחנכים בסביבה של קדושה וטהרה, תורה וגדולה במקום אחד, וכך נזכה לגדל דורות של יראים ושלמים נאמנים לד' ית' שמו, ולתורתו הקדושה לשם ולתפארת.