'לדוד יש תפקיד': בגין מגיב להדחתו על ידי דוד ביטן - סרוגים

'לדוד יש תפקיד': בגין מגיב להדחתו על ידי דוד ביטן

ח"כ בני בגין הגיב היום להדחתו מוועדת הפנים של הכנסת על ידי יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן, בשל התנגדותו לחוק ההמלצות. "אלה הם החיים הפוליטיים, זה המנגנון וכך הוא עובד", קיבל עליו בגין את הדין

'לדוד יש תפקיד': בגין מגיב להדחתו על ידי דוד ביטן
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ח"כ בני בגין (ליכוד) הגיב היום (חמישי) להדחתו מוועדת הפנים של הכנסת על ידי יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן, בשל התנגדותו לחוק ההמלצות. "אלה הם החיים הפוליטיים, זה המנגנון וכך הוא עובד", אמר בגין.

עוד טען כי מבחינת יו"ר הקואליציה דוד ביטן, הצעד הזה נעשה בעיתוי הנכון ולא בגלל דבריו. "יש לדוד תפקיד. הוא המצליף וצריך לדאוג לרוב במילאה ובוועדות", הוסיף. בגין סירב לומר אם יצביע נגד חוק ההמלצות במקרה והוא יחול על חקירות מתנהלות.

בגין סירב לומר אם יצביע נגד חוק ההמלצות במקרה שיחול על חקירות מתנהלות, בהן חקירותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו: "הדבר הכי פשוט שאני יכול לומר שבינתיים אין רוב, סיעת כולנו הודיעה שהיא מתנגדת. מעולם לא אמרתי מה אעשה בהצבעה, גם לא 10 דקות לפניה. במקרה הזה היה צריך לדאוג לרוב בוועדה ולכן החליפו אותי".

כמו כן, סירב להצעתו של לפיד לתפוס את מקום "יש עתיד" בוועדת הפנים. בגין הודיע ליו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד כי הוא דוחה את הצעתו להעניק לו מקום בוועדת הפנים על חשבון סיעת 'יש עתיד'.

הדברים באים על רקע הדחתו של חבר הכנסת בני בגין אתמול מוועדת הפנים של הכנסת עקב התנגדותו לחוק ההמלצות, שמטרתו לאסור על המשטרה לסכם חקירות ולהגיש את המלצותיה לפרקליטות המדינה. כתוצאה מכך, הכריז הבוקר  ח"כ יאיר לפיד בראיון לגלי צה"ל, כי הוא מציע לבגין את המקום של סיעת 'יש עתיד' בווועדה.

בנוסף, הסביר יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן בכאן ב' , שעמד מאחורי הצעד, כי "לא הדחתי את בני בגין, החלפתי אותו. הוא מחזיק בעמדת האופוזיציה. לא הגיוני שבכל מיני עמדות, בני בגין יהיה חבר הכנסת ה-25 של המחנ"צ. לא יתכן שחבר סיעה יעשה מה שהוא רוצה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
בני בגין - צא מהליכוד
בני | 23-11-2017 14:56
הליכוד הנוכחי הוא מפלגה כוחנית, חסרת הדר וחסרת עכבות, אין לבני בגין מה לחפש בתנועה הזאת. שיתפטר.
2
מביך עד כמה שזה אבסורד שלטון החוק הפך לשלטון השחיתות
דוג | 23-11-2017 15:18
בני בגין אחד הטהורים במפלגה המושחת
3
בנים
ח. חיים | 24-11-2017 9:30
תנו דעתכם מה קרה לכל בניהם של הרביזיוניסטים