איימן עודה בהתבטאות שמסבכת את אבי גבאי - סרוגים

איימן עודה בהתבטאות שמסבכת את אבי גבאי

יו"ר הרשימה הערבית המשותפת העניק לאבי גבאי חיבוק דב כשהצהיר כי ישקול להיות שותף לגוש חוסם נתניהו בראשות אבי גבאי. אמירה שהרבה מצביעים פוטנציאליים של גבאי צפויים לא לאהוב

author-image
איימן עודה בהתבטאות שמסבכת את אבי גבאי
  (צילום: הדס פרוש/ פלאש90)

בעוד יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, מנסה להתנער מהרשימה הערבית המשותפת ולפסול כל שיתוף פעולה עתידי איתה, דווקא יו"ר המפלגה עצמו, חבר הכנסת איימן עודה, מבהיר כי הוא אינו פוסל על הסף הקמת גוש חוסם עם 'המחנה הציוני' בבחירות הבאות.

על פי הדיווח ב'ידיעות אחרונות' הבוקר (חמישי) לאחרונה השתתף עודה בפאנל של תנועת 'שתי מדינות- מולדת אחת', ארגון ישראלי- פלסטיני הפועל להקמת שתי מדינות. בפאנל נשאל עודה האם יש סיכוי שהרשימה הערבית המשותפת תהיה חברה בקואליציה כלשהי. עודה עצמו השיב: מאז 1977 מפלגת העבודה הגיעה לשלטון רק פעמיים, עם יצחק רבין ואהוד ברק, ובשני המקרים זה היה בזכותנו, כי בלעדינו לא היה להם רוב".

המראיין לא הסתפק בתשובה זו של עודה והקשה על עודה כששאל אותו מה הוא יעשה אם בעוד כמה חודשים גבאי יציע לו להיות חלק מגוש חוסם. עודה שחרר אמירה שטרם נשמעה ממנו בעבר ואמר: "אם הוא יגיד לי שהוא נכנס לשנה של משא ומתן רציני, ומבצע שורה של צעדים לטובת האוכלוסייה הערבית, אז כן".

עוד הוסיף עודה כי "אם גבאי ילך בדרכו של רבין, נהיה הגוש החוסם שלו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הרשימה מודה בטעות
מאריק | 23-11-2017 19:28
בבחירות האחרונות התנערו מהרצוג.. ונתניהו נשאר היחידי שיכול להקים קואליציה.. הרשימה היום מבינה שנתנו במו ידיהם את השלטון לימין.. ולכן עם תמיכה מבחוץ.. יתנו לשמאל את המפתחות להקמת ממשלה שתקים עוד חמסטאן מבית שאן ועד ים המלח.. ה 38 ח"כ של הליכוד ובנט לא יספיקו אלא אם יתחזקו משמעותית.. ו המדינה תינצל!!
2
אתם חבורת שקרנים
יואב | 24-11-2017 8:44
מה לא ת