6 שנים אחרי שנפצעה, הודיה הלכה לעולמה - סרוגים

6 שנים אחרי שנפצעה, הודיה הלכה לעולמה

הודיה אסולין, הנערה שנפצעה לפני כשש שנים בפיגוע, הלכה הלילה לעולמה. הודיה, תושבת היישוב מבוא חורון, נפצעה בפיגוע כשהייתה בת 14 ומאז לא שבה להכרה

author-image
6 שנים אחרי שנפצעה, הודיה הלכה לעולמה
  הודיה אסולין הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)

הודיה אסולין, הנערה שנפצעה לפני כשש שנים בפיגוע בתחנת האוטובוס בבנייני האומה, הלכה הלילה (בין שלישי לרביעי) לעולמה. הודיה, תושבת היישוב מבוא חורון, נפצעה בפיגוע כשהייתה בת 14 ומאז לא שבה להכרה.

מאז ועד היום טופלה אסולין במסירות תחת השגחה צמודה. בשבועיים האחרונים חלה החמרה במצבה והלילה נפטרה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

רפי אסולין, דודה של הודיה, סיפר הבוקר ל-ynet: "במהלך שש וחצי השנים האחרונות נלחמנו על שלמות המשפחה, אבל בסופו של דבר הודיה נפטרה. ההורים מאוד כואבים את מותה. אהבנו מאוד את הודיה".

הדוד סיפר כי הוריה של הודיה, אנשי חינוך במקצועם, הפסיקו את שגרת חייהם ונרתמו לטיפול בבתם: "לאורך השנים הם פתחו בביתם מעין בית חולים קטן – וכל המשפחה נרתמה לסייע להודיה, שהייתה בתרדמת. לפני שבועיים חלה הידרדרות במצבה והיא הועברה לבית החולים הדסה עין כרם. היא עברה שלוש החייאות וצלחה אותן, אך הלילה נפטרה".

זהבה קליגמן, חברת המשפחה, מספרת על הכאב העצום במותה של הודיה. "ההורים מיכל ואליהו הקיפו אותה כל השנים ואפילו חגגו לה ימי הולדת כשהייתה מחוסרת הכרה. תמיד קיוו לנס שיעיר אותה. המשפחה כעת בכאב גדול. לכל אורך שש שנים וחצי ליווה היישוב את המשפחה לילות כימים. הודיה הייתה ילדה שאהבה מוזיקה ושירה. היא הייתה בסך הכול בת 14 כשנפצעה".

היישוב מבוא חורון הודיע כי הוא "מבכה את לכתה בטרם עת של הודיה נחמה הי"ד ומחזק את ידי המשפחה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו