הרב עמאר במצפה יריחו: "אנחנו לא מפחדים מכלום!" - סרוגים

הרב עמאר במצפה יריחו: "אנחנו לא מפחדים מכלום!"

הראשון לציון ורבה של ירושלים הרב שלמה עמאר הגיע לטקס סיום הש"ס במצפה יריחו ואמר לתלמידים: "ברוך המקום שלא השבית גואל לדור הזה". הרב סבתו הגדיר את הרב עמאר: "רבי יוחנן בן זכאי של דורנו"

author-image
הרב עמאר במצפה יריחו: "אנחנו לא מפחדים מכלום!"
  (צילום: נתנאל רוזנברג)

הראשון לציון, רבה של ירושלים הרב שלמה עמאר התארח היום בישיבת מצפה יריחו לכבוד חגיגת סיום הש"ס, של תלמידי הישיבה הגבוהה והישיבה התיכונית בישוב, אירוע הנערך מדי שנה בישיבה.

במהלך הביקור קיבל הרב עמאר סקירה מראש הישיבה הרב שבתי סבתו על מפעלי הישיבה והקריה החינוכית, בהם חמישה גרעינים תורניים ועשרות רבני קהילות וישובים. השנה הוקם בית דין לענייני ממונות שבו מכהנים 9 מבוגרי הישיבה.

בדבריו שיבח הרב עמאר את פועלו העצום של הרב סבתו והכריז כי הרב סבתו מקרב את המשיח. עוד הוסיף הרב עמאר: "הקב"ה נכנס לפרטים ולפרטי פרטים. יש לנו הרבה שאלות למה כך ולמה כך. וגם שאנו רואים הנהגות מוזרות ודברים קשים. יש לנו על מי להישען על אבינו שבשמים. אנחנו לא מפחדים מכלום!".

(צילום: נתנאל רוזנברג)

הרב שיתף את התלמידים בהתרגשות שלו מהמעמד של סיום הש"ס "זו פעם שנייה שאני נמצא בסיום הש"ס. אם הרב התפעל מהצעירים אני מתפלא מכל השיטה ומדרך הלימוד. 'ברוך המקום שלא השבית גואל לדור הזה'. כשזורעים לפעמים האדמה נותנת לפעמים לא.  תורה אין דבר כזה. התורה תמיד מצמיחה. והישיבה שלכם היא מקווה גדול של טהרה."

(צילום: נתנאל רוזנברג)

הרב עמאר הוא רבי יוחנן בן זכאי של דורנו

ראש הישיבה הרב שבתי סבתו ברך את הרב עמאר על פועלו העצום "הרב עמאר שימש את עם ישראל שנים רבות. הרב נודע בכל הארץ באמת ובשלום. עכשיו יוצא לאור החלק העשירי של השו"ת של הרב. מלבד כתר תורה יש לרב את כתר השלום – לכן כל עם ישראל מעריץ את הרב גם בדרשותיו וגם באורו. זו זכות גדולה עבורנו. הרב עמאר הרי הוא כרבן יוחנן בן זכאי של דורנו שהוא מכיל את ישראל ואת התורה."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בוגר הישיבה
נריה | 21-11-2017 15:35
מרגש כל שנה לראות את תלמידי הישיבה יושבים עמלים למשקיעים בתורה. ישיבה שהיא אורו של עולם
2
טוב שהרב עמאר החליט לסיים עם מפלגת שס
אחא | 22-11-2017 9:28
הם מבזים את השם ש"ס.