וואו: זה הסכום שזהבי תובע מהדס שטייף - סרוגים

וואו: זה הסכום שזהבי תובע מהדס שטייף

העימות בין העיתונאים, נתן זהבי והדס שטייף, מגיע למישור המשפטי. היום הודיע זהבי כי החליט לתבוע את כתבת גל"צ בגין לשון הרע בסכום של 1.8 מליון שקלים

וואו: זה הסכום שזהבי תובע מהדס שטייף

העימות בין העיתונאים, נתן זהבי והדס שטייף, מגיע למישור המשפטי. היום (שני) הודיע זהבי כי החליט לתבוע את כתבת גל"צ בגין לשון הרע בסכום של 1.8 מליון שקלים. נזכיר, כי הכל החל כאשר שטייף פרסמה כי היא מחזיקה בידיה עדויות של נשים שהוטרדו מינית על ידי נתן זהבי. זהבי כאמור הכחיש את הטענות, איים בתביעה נגד שטייף והיום הוא הודיע כי תהליך התביעה יצא לדרך.

"תגידי חתיכת מנוולת", אמר זהבי בפתח תכניתו 'זהבי עצבני' ברדיו 103FM. אם את ידעת על ארבעים גברים למה לא התלוננת על הראשון והשני והשלישי, ואני לא רוצה לרוץ עד מספר 40, ובאותו הזמן אותם פושעי מין, מאחר שלא התלוננת, הטרידו אלפי בחורות ונערות".

"חתיכת טינופת למה לא התלוננת?", המשיך זהבי להשתלח בשטייף. "למה לא מנעת מהם להמשיך לעשות מה שהם עשו לך? בושה וכלימה לאישה שמתהדרת בזה שהיא מגנה על נשים. מעולם לא אנסתי אבל מורידים אותי לזנות במובן שאני צריך לספר כמה אני טוב ועכשיו אני נלחם על עצמי ומי שלא נלחם על חפותו סימן שהוא אשם".

גם שטייף עצמה לא נשארה חייבת ואיימה להגיש תביעה נגדית. אתמול היא אמרה: "אגיש תביעת לשון הרע נגד נתן זהבי, 103fm ומעריב. עוד לא היה תקדים כזה שכלי תקשורת אפשר להשתלח באופן כל כך לא ענייני בעיתונאי רק בגלל שהוא הביא עדויות. וכמו שהוא מקבל תגובות תמיכה, כמות תגובות התמיכה והחיזוקים והעדויות שממשיכות להגיע נגדו גם היא לא נגמרת. בית המשפט יחליט".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
קשה לי להאמין שתמצא מיזה למרות שאתה אשם
אלי | 21-11-2017 1:10
שנינו יודעים זאת נתן.
2
אפילו ההורים שלי לא תבעו אותי על סכום כזה
עלה ירוק | 21-11-2017 6:41
בעקבות מאבק המשפחתי moozot =בפני כב' השופטת מיכל עמית והפורום נוצר מצב , לא עלינו, של לשון הרע. ברוך שם שיש עורכי הדין במישפחתנו כן הן באו עשו סדר פישרו לגשר באמצעים. מה זה. בקיצור ויפה, שעה אחת הקודם - בא השלום למשפחתי והשקט השב לאשדוד . ע כשיו נשאלת השאילתא - הם, זהבי, שטייף, ? יכולים לשבת ולהשתוחח כמו בני אדם ולמצוא את נתיב הפיוס אל הלב . חבל להגיע לביתהמשפט אולי יש דברים בגו קנדיוטי ואידך זיל גמור.
3
למלך מותר לתבוע סכום זה - ואף ציפור לא צייצה
לא מתלהמת | 21-11-2017 11:10
מה לא טוב בסכום התביעה? זה לא פחות או יותר הסכום שמשפחת המלוכה תבעה מסרנה? מה שמותר למלך אסור לנתינים?
4
גם מכוער , גם וולגרי וגם טיפש - ממש
אוראור | 09-07-2018 13:30
לא מפתיע אף אחד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!