איזו הסתה? הביקורת נגד הנשיא לגיטימית - סרוגים

איזו הסתה? הביקורת נגד הנשיא לגיטימית

ח"כ נאווה בוקר לא מקבלת את האשמות שיש הסתה נגד הנשיא ריבלין. בראיון לסרוגים מאשימה בוקר את השמאל וטוענת: "הנשיא ריבלין הפך לפוליטי" • "מוסד הנשיאות סוגר חשבונות"

איזו הסתה? הביקורת נגד הנשיא לגיטימית

החלטת הנשיא ראובן ריבלין שלא לקבל את בקשת בקשת החנינה של אלאור אזריה,גררה מאות תגובות זועמות, בעיקר ברשת החברתית, כשהמרכזית שבהן היא תמונתו של הנשיא חובש כאפיה. המשטרה פתחה בחקירה בעקבות חשד להסתה. ח"כ בוקר לא מקבלת את האשמות ואומרת לסרוגים: "אין כאן הסתה. הביקורת נגדו מוצדקת".

חברייך לסיעת הליכוד ובכלל מהקואליציה תוקפים את הנשיא ומתקשים לקבל את החלטתו. יש לו את כל הלגיטימציה לקבל את ההחלטה הזו.

"אני מבינה מאד את תחושות התסכול והזעם. מדובר בהחלטה חסרת רגישות, אלאור אזריה ובני משפחתו עברו מסכת ייסורים תקופה כל כך ארוכה, איומים על החיים שלהם, אבא שלו חלה, המשפחה שבורה, כל כך הרבה דברים קשים ובסופו של דבר במקום לגלות מעט חמלה יש כזאת החלטה".

"מדובר במי? במי? בחייל שחיסל מחבל שבא לרצוח את החברים שלו".

אבל בגלל זה ככה להשתלח בנשיא ולצאת כנגד מוסד הנשיאות?   

"אני יכולה להבין את האמירות הללו. לצערנו בתקופה האחרונה הנשיא הפך להיות נשיא פוליטי. מחבק את הצד השמאלי של המפה והולך בדרך הזו. ריבלין שכח מאין הוא בא. זה קשה לנו כשמוסד נשיאות שאמור להיות ממלכתי לא מתנהג ככה. ראינו את זה בנאום האחרון שלו בפתיחת מושב החורף של הכנסת. במקום לתת נאום ממלכתי, נאום מאחד, הוא נתן נאום מפלג, מכפיש. סגר חשבונות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו- זה לא המקום. מוסד הנשיאות הוא לא מקום לסגירת חשבונות".

"מן הראוי שהנשיא יעשה חשבון נפש על כל ההנהלות באירועים שקשורים בו בתקופה האחרונה".

במשטרה פתחו בחקירה. יש כאן הסתה?

"איזו הסתה? למה לא דיברתם ככה ששמו את ראש ההמשלה שלנו במדי אס אס? למה אף אחד לא התעורר שאיימו על החיים שלי ושמו את התמונה שלי במדים של נצי?

פתאום שזה הנשיא ושמים עליו כאפיה אז כולם מתעוררים? למה כי הוא בצד שלהם עכשיו? זה נוח להם. זה מתאים לאג'נדה שלהם. אנחנו מבקרים את המוסדות או את הממסד אז אנחנו פוגעים בדמוקרטיה, אבל כשהשמאל עושה את זה. אז לא, הם שומרים על הדמוקרטיה, מגנים עליה".

כמה מוסר כפול יש כאן? כמה צביעות".

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
תגידו
אבו מאזן | 20-11-2017 18:38
תגידו אל יאהודים.וואללאהי.אתם מג'נונים?.הנשיא אוהב ערבים וואלה אנחנו מבסוט קטיר קטיר ,ששם אל כפייה.וואללה ימשיך ככה.
2
בהתחלה חשבתי
מהרסיך ומחריביך ממך יצאו! | 24-11-2017 12:47
שזה ערפת.