נתן זהבי חזר לשדר: "התביעה נגד הדס שטייף תוגש בקרוב"

נתן זהבי חזר לשדר: "התביעה נגד הדס שטייף תוגש בקרוב"

שדרן הרדיו נתן זהבי חזר לשדר את תכנית הרדיו שלו לראשונה מאז תחילת העימות התקשורתי עם כתבת גלי צה"ל הדס שטייף, שהאשימה אותו בהטרדות מיניות. בדבריו התייחס לטענות נגדו, ואמר שיגיש תביעה נגד שטייף: "ני צודק, התביעה מוכנה וזה עניין של 24 שעות עד שהיא תוגש".

author-image
נתן זהבי חזר לשדר: "התביעה תוגש בקרוב"
  שדרן הרדיו נתן זהבי (צילום: משה שי\פלאש 90)

העימות בין העיתונאים נתן זהבי והדס שטייף נמשך: שדרן הדיו נתן זהבי הכחיש בהודעה אישית את העדויות שפורסמו מצד נשים שהאשימו אותו בהטרדות מיניות, ואמר שיגיש ב-24 השעות הקרובות תביעה משפטית נגד כתבת גלי צה"ל הדס שטייף שחשפה את הטענות נגדו.


זהבי התייחס לסערה בתכניתו ברדיו 103fm, שחזרה לאוויר לראשונה מאז תחילת העימות התקשורתי. "כל מי שחושב שנמלטתי או שאני מתחבא אני לא, אני לא חושש ולא מפחד וחוזר לעבודתי כרגיל" אמר בפתיחת התכנית. "ההבדל היחידי מהיום שיצאתי לחופשה עד שחזרתי זה שירדתי כ-5 קילו מעצבים- ואני מודה להדס שטייף על כך".

בהמשך זהבי דחה את ההאשמות שפורסמו נגדו, ואמר שיתבע את שטייף על פרסום הדברים. "מעולם לא תקפתי, מעולם לא אנסתי, אני יודע שיש לי פה שלפעמים הוא מלוכלך – מי שלא נלחם על חפותו סימן שהוא אשם", טען זהבי. "אני צודק, התביעה מוכנה וזה עניין של 24 שעות עד שהיא תוגש, רק עוד צריך ללטש. בגלל שנשלח מכתב התראה אנחנו בעיצומו של הליך משפטי, אני לא יכול לדבר על הקטע שביני לבין הדס הערפדית".

כתבת גל"צ הדס שטייף (צילום: יוסי זליגר\פלאש 90)

זהבי התייחס גם לטענתה של שטייף לפיה היא הוטרדה מינית על ידי כ-40 גברים, ביניהם ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט. "מישהו מעלה על דעתו שאדם במעמדו ידחוף את הכתבת הפלילית העוצמתית הידועה כאימתנית וידחוף לה את הלשון באוזן ויצמיד את גופה אל תוך הקיר? חתיכת טינופת, למה לא התלוננת? בושה וחרפה, אישה שמתהדרת בזה שהיא מגנה על נשים".

למרות ההכחשה של הטענות נגדו, זהבי גם התנצל בפני המתלוננות נגדו. "אני מוכן לכל התמודדות עם כל מי שהתלוננה נגדי", אמר. "אם אזהה משהו שאולי, יוכיח לי שאכן פגעתי בה, או עשיתי לה משהו בניגוד לרצונה, אני מוכן להתמודד. רק שיגיעו העדויות למשטרה".

בשעות האחרונות זהבי זכה לתמיכה מאנשי ציבור רבים שהתייצבו לצדו. בין השאר העיתונאית צופית גרנט הגנה עליו וטענה שהציל אותה מתקיפה מינית. "הוא היה מדהים ועדין ורגיש והכי לא נצלן שיש" כתבה בפייסבוק. "נתן, איש הרדיו שצורח ומקלל בריש גלי ולא רואה ממטר, בעיני אתה האיש הכי עדין בעולם ואני מוקירה לך תודה".

עו"ד יורם שפטל, המשדר עם זהבי באותה תחנה, הביע גם הוא תמיכה בזהבי ובשדרן המושעה גבי גזית. ""אני שוחחתי עם מנכ"ל הרדיו ביום חמישי ביוזמתי, ואמרתי לו שלא מקובל עלי שכתוצאה מרכילות שלא ניתן לאמת או.תה לעולם אנשים יפסידו את מקומות עבודתם ואת פרנסתם" אמר בראיון לערוץ 10. "כל התלונות ללא יוצא מן הכלל ובכוונת מכוון הן מעבר לתקופת ההתיישנות, כך שלא ניתן יהיה לבדוק אותן אובייקטיבית אף פעם".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
תגובה
שושנה | 19-11-2017 19:03
אתה יודע שתמיד היה קשה לנשים להתלונן על הגברים מול גברים... לרוב לא הקשיבו להן...עכשיו יש להן כוח הכמות...כי כולן עושים את זה ביחד בכל העולם...הינו בידים שלכם אלפי שנים...אל תעביר את הדעת הציבור נכדה...אנחנו מבינים את המצחק שלך... זה לא יעבוד לך.
2
נתן תתפטר
נשים | 19-11-2017 20:50
איזה איש אשכולות? הבן אדם פאקינג פושע שישב בכלא על מעשי אלימות ושוד. איך מלכתחילה נתנו לו להטיף מוסר ברדיו לכל העולם ואשתו. כל מילה שניה שהוא מוציא מהפה זאת הטרדה מינית (אם לשפוט את זה על פי הסטנדרטים שעל פיהם נשפט ינון מגל בתקשורת).