אישום: זייפו והפיצו שטרות בשווי עשרות אלפי שקלים - סרוגים

אישום: זייפו והפיצו שטרות בשווי עשרות אלפי שקלים

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לבית משפט השלום כתב אישום נגד שני תושבי הקריות אשר הפיצו שטרות כסף מזויפים. השניים נתספו בדירתם כשברשותם ציוד ייעודי ושטרות מזויפים בשווי מעל 70 אלף שקלים

אישום: זייפו והפיצו שטרות בשווי עשרות אלפי שקלים
  מעבדת זיוף שטרות שנחשפה. (צילום: דוברות משטרת ישראל)

פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר כתב אישום לבית משפט השלום בקריות נגד יאן קובלר ושלומי אופיר, בני 29 המתגוררים בקריית ביאליק. על פי כתב האישום, קובלר ואופיר זייפו שטרות כסף מסוגים שונים וסחרו בהם. השניים הואשמו גם בקשירת קשר לביצוע פשע.

כתב האישום מגיע לאחר שבתחילת אוקטובר קובלר עוכב במחסום הכניסה הצפוני לאילת על ידי משטרת ישראל. בחיפוש נמצא כי קובלר החזיק ברכבו כ-40 שטרות כסף מזויפים מסוגים שונים בשווי של כ-3,500 שקלים. כשבוע לאחר מכן, אופיר תועד כאשר הוא מעביר לאדם אחר ציפה לכרית שהכילה כ-5,200 שקלים בשטרות מזויפים.

לפני כשבועיים המשטרה פשטה על דירתם של הנאשמים ומצאה ציוד ייעודי להכנת שטרות כסף מזויפים, וכן 177 שטרות מזויפים של 200 שקלים ו-720 שטרות על סך 50 שקלים. על פי המשטרה, הערך הכולל של הציוד שנתפס עמד על 71,400 שקלים. על פי החשד, השניים החזיקו בשטרות המזויפים, ניפקו אותם וסחרו בהם בערך כספי של יותר מ-80 אלף שקלים.

בפרקליטות ביקשו לעצור את קובלר ואופיר עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו