דביר נפל אל מותו: "לא נח לרגע- מטיול לפעילות חסד" - סרוגים

דביר נפל אל מותו: "לא נח לרגע- מטיול לפעילות חסד"

זאביק לוין, מחנכו בעבר של דביר פיינה ז"ל, תושב ערד ובנו של ראש האולפנה בערד, שנהרג בתאונת סנפלינג בדרום, ספד לו וסיפר על תכונותיו המיוחדות. ההלוויה בשעה 11:00

דביר נפל אל מותו: "לא נח לרגע- מטיול לפעילות חסד"
  (צילום: מתוך ynet)

זאביק לוין, מחנכו בעבר של דביר פיינה ז"ל, תושב ערד בן ה- 22 שנהרג אתמול (חמישי) בתאונת סנפלינג בדרום, ספד לו וסיפר על תכונותיו המיוחדות. נזכיר, כי פיינה הוא בנם של רונית והרב יהושע פיינה, ראש ישיבת אולפנת 'נאות אברהם' בערד.

לוין היה גם קולגה של פיינה כשהשניים עבדו יחד בישיבת ירוחם שם שימש פיינה כמדריך.

הלוויתו של דביר פיינה תתקיים היום (שישי) בשעה 11:00 בבית העלמין בערד.

"הוא לא נח לרגע", סיפר לוין לחדשות 10. "הוא רץ מטיול לפעילות חסד. הוא בחור שסחף אחריו אחרים בכל הקשר חברתי. הוא היה מנהיג מלידה. כריזמטי ברמות קיצוניות. כשהיה תלמיד שלי הצליח תמיד להוביל ולהנהיג את הכיתה".

עוד סיפר לוין כי "הוא היה במסגרת יום חופשי ויצא עם חברים לטיול. אנחנו שוחחנו מדי יום. השבוע היינו בטיול בנגב עם התלמידים אותו אירגן והוביל. הוא אהב את הטבע וכמה שיותר. אי אפשר היה לסגור אותו בכתלים של מבנה. הוא בחור שהצליח להדביק בזה את כולם, גם את התלמידים. ולצד זה הוא היה איש חינוך רגיש".

פיינה, בן 22 מערד, נפל אתמול ממצוק ממרכז המבקרים ביישוב רגע לפני שהחל בסנפלינג. חברו, מדריך סנפלינג, עוכב לחקירה בחשד לגרימת מוות ברשלנות.

מתחקיר ראשוני של האסון עולה כי שניים מחבריו של פיינה החלו בגלישה לאחר שהמדריך הכין את הרצועות ואת השטח לקראת הפעילות. פיינה עדיין לא היה מחובר ברצועות אך רתמת הסנפלינג חוברה אליו. בשלב הזה הוא ככל הנראה הלך כמה צעדים אחורה, החליק ונפל אל מותו.

על גופו של פיינה, תושב דרום הארץ, נמצאה רתמת סנפלינג. ככל הנראה הוא נפל מראש מצוק עוד לפני שהתחיל בסנפלינג. מתנדבי החילוץ של המשטרה חילצו את גופתו והמשטרה פתחה בחקירה.

הפרמדיקים של מד"א, נתנאל דחבש ושמעון אקנין, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו בתחתית הצוק צעיר כבן 22 מחוסר הכרה. הגענו אליו רגלית עם ציוד רפואי דרך שביל צדדי על מנת לנסות ולהעניק לו טיפול רפואי. הוא סבל מפגיעה רב מערכתית קשה ולצערנו היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו