קרל לגרפלד:"גרמניה השמידה את היהודים כדי לקלוט פליטים"

קרל לגרפלד:"גרמניה השמידה את היהודים כדי לקלוט פליטים"

מעצב העל הגרמני קרל לגרפלד, התבטא במהלך ראיון לערוץ הצרפתי C8 בצורה מזלזלת ומטופשת במיוחד כלפי השואה

author-image
מעצב העל:"גרמניה השמידה את היהודים כדי לקלוט פליטים"
  (צילום: שטארסטוק)

מעצב העל הגרמני קרל לגרפלד, ראש בית האופנה העילית 'שאנל' הצליח להשאיר לא מעט צופים מזועזעים. זאת לאחר שבמהלך ראיון לתכנית Salut les terriens! המשודרת בערוץ הצרפתי C8, התבטא בצורה מטופשת ומזעזעת כלפי השואה. דוגמת:"גרמניה השמידה את היהודים כדי לקלוט פליטים".

בזמן שגרמניה מצויה בשנים האחרונות בקונפליקט פנימי רחב, סביב קליטת הפליטים מהמזרח התיכון. על פי הדיווח באתר 'הפורום לתיאום המאבק באנטישמיות', התייחס המעצב הגרמני בן ה-84 למדיניות ההגירה הגרמנית והצעת הקנצלרית אנגלה מרקל לגבולות פתוחים, ואמר: "גרמניה אינה יכולה, גם אם עברו עשרות שנים, להרוג מיליוני יהודים רק כדי להכניס לשטחה במקומם מיליונים מאויביהם הגרועים ביותר".

לגרפלד שנולד בהמבורג ב-1933, השנה בה היטלר עלה לשלטון ומונה לקנצלר גרמניה. המשיך לזעזע במהלך הראיון ואמר: "אני מכיר מישהו בגרמניה שלקח תחת חסותו מבקש מקלט סורי, ולאחר ארבעה ימים שמע מהסורי שהדבר הכי גדול שהמציאה גרמניה היה השואה".

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
לא ליקנות שנל
גילה | 16-11-2017 6:28
גרמני נישאר גרמני לא הישתנה כלום גם אחרי 70 שנה לא באה הישועה שאנו מיחלים לה
2
פייק ניוז
משה | 16-11-2017 21:50
אני שמעתי את הדברים במקור (אני מבין צרפתית, אגב זה ממש בסוף הרעיון הלא מעניין), ולהד"מ. להפך, הוא מגנה את השואה, וגם רואים את זה בשפת גופו, והוא אומר שהוא מתבייש מגרמניה על השואה, וגם מעצמו, כי הוא גרמני ונושא באחריות. הוא תקף את קנצלרית גרמניה שהכניסה מבגרים ערביים אויבים כדי לצבור אהדה, אך בזאת חיזקה את הימין הקיצוני הגרמני. הוא נשאל למה היא עשתה זאת, האם כדי לקבל יותר אהדה אחר המשבר היווני או כדי להראות אחרי השואה שגרמניה מכניסה אורחים? הוא ענה שהאפשרות השנייה מזוויעה, שאי אפשר, גם הרבה שנים אחר כך, להרוג מיליוני יהודים ולהכניס אח"כ מהאויבים הגרועים ביותר. כוונתו ברורה, אי אפשר להכניס מהגרים אויבים (ערביים) כדי לכפר על רצח מיליוני יהודים. בקיצור, זה להפך הגמור, האיש לטובתנו, נגעל מהשואה ומהאסלאם הקיצוני
זה דוגמה ל"אמינות"החדשות!
צ'רלי | 20-11-2017 19:12
קודם כל תודה על ההבהרה!
3
חגרפלד
דינה | 17-11-2017 18:04
זבל של בן אדם. אנטישמי
4
אידיוטים הוא מתנגד להגירה לא תומך בשואה!
י | 18-11-2017 21:29
הוא ציטט את המהגר הסורי שתמך בשואה כסיבה לכך שלא צריך לקלוט אותם. גם המשפט הראשון הוא פשוט ניסוח לא מוצלח לרעיון מוכר שגרמניה (ואירופה בכלל) נענשות על חיסול היהודים בהצפת המוסלמים.
5
הבנתי שהוא כועס על הכנסת פליטים
| 18-11-2017 23:02
לגרמניה בלי חשבון והוא צודק.את השואה הכניס כדי להעצים את כעסו על מדיניות מרקל הטובה מדי.
6
משהו לקוי בהבנת הנקרא.
אורי | 19-11-2017 16:29
אומר דברים נכונים לחלוטין.הורג 2 ציפורים במישפט אחד.גם מכה על חטא רצח היהודים,וגם על מדיניות ההגירה שתביא לשנוי בזהות אירופה בתוך 2 עשורים.אולי הגזמתי לטובה.
7
קישור לחלק המדובר
משה | 19-11-2017 22:40
קישור לחלק המדובר (ולא לכל הראיון) https://youtu.be/cxMr5ZQjKsE כאמור, זה פשוט שערוריה, הוציאו את המשפטים מהקשרם ופרשנו אותם הפך כוונתו. אבל זה מה שקורה כשאומרים שאבו מאזן הוא חבר לשלום, אז לגרפלד אנטישמי...
8
טעיתם, הוא דווקא אומר דברים של טעם
נהנה | 30-01-2018 0:10
אין שום בעיה בדבריו ההפך הוא אומר דברים מצויינים.. מזהיר מהכחשת השואה על ידי הפליטים... תתקנו את הכותרות והכיתוב.. לא בושה לומר טעינו
9
אני לא מבינה מזה שהוא זלזל בשואה. אלא שהוא
יפה יוסף | 18-02-2018 20:07
לא מסכים שפליטים יכנסו לגרמניה והוא השתמש בשואה כדי לסבר את האוזן. הסורי אכן שמח בשואה ותודה לאל שהקבה החזיר להם ועדיין לא מספיק.