האזינו: השיחה בה הרב דוד הריסון התבשר על זיכויו - סרוגים

האזינו: השיחה בה הרב דוד הריסון התבשר על זיכויו

כשבוע לאחר ההודעה על ביטול כתב האישום נגד הרב דוד הריסון, אנחנו מביאים לכם את הקלטת השיחה בה עורכת הדין שלו מבשרת לו על המהפך בתיק ועל זיכויו המלא

האזינו: השיחה בה הרב דוד הריסון התבשר על זיכויו

(צילום תמונה ראשית: יונתן זינדל/פלאש90)

כשבוע לאחר ההודעה על ביטול כתב האישום נגד הרב דוד הריסון, אנחנו מביאים לכם את הקלטת השיחה בה עורכת הדין שלו מבשרת לו על המהפך בתיק ועל זיכויו המלא.

ביום שני האחרון, מספר ימים בלבד לאחר ההודעה כי כתב האישום שהוגש נגדו בוטל, הרב דוד הריסון, סיפר בשיחה ל'סרוגים' על השנה הקשה שעברה עליו וסיכם אותה בשלוש מילים: "אמונה, אמונה ואמונה".

"אין לך מושג מה היה פה בשבוע האחרון", הוא מספר בהתרגשות. "המון תפילות, הפרשות חלה, ואפילו תפילה בקבר רחל".

הרב הריסון מספר כי התפילה בקבר רחל הייתה אמורה להתקיים ביום חמישי בערב, אך את ההודעה על זיכויו הוא קיבל עוד לפניה: "איך שהתקבלה הבשורה ביקשנו לא לבטל את התפילה, והפכנו אותה לתפילת הודיה".

הרב הריסון משתף ואומר כי "מתפללים ומבקשים אבל תדע לך שממש קשה להודות. זה לא פשוט. עברנו שנה קשה. אי אפשר להבין בכלל מה עברנו. אני מרגיש שהשם נתן לי שנת שבתון ללמוד איתו בחברותא".

"תבין, הייתי פופולרי בכל החוגים בהם הייתי חבר. ופתאום נחתה עליי פצצה. אבל דבר אחד חשוב למדתי; לא חשוב בכלל מה חושבים עליך, תדבק רק בקב"ה. מה חשוב יותר; איך ה' מסתכל עליך, או איך האנשים מסתכלים עליך?".

הרב הריסון מדגיש כי "חילול ה' היה גדול. בתקשורת רצו להראות ש'רב תוקף תלמידה'. הם רצו לקלל שם שמיים ברבים. הם עשו עבודה טובה שאפילו ילדים קטנים היו מזהים בה את המחדל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הלוואי והכל ישאר כך, אבל לא בטוח
| 15-11-2017 12:05
יש עדיין סכנה של תביעה אזרחית מצד המתלוננת, ואז רף ההוכחה נדרש קטן הרבה יותר. יתכן והחומר בתיק הפלילי יספיק להוכחה בתחום האזרחי . כ"כ קימת סכנה של ערעור על החלטת הפרקליטות...
לא קראת טוב את הכתבה
אורי | 04-12-2017 17:39
הפרקליטות חזרה בה, והיא התובעת.
2
המשטרה והפרקליטות שוחרים לטרף ולציד.
אסתר | 18-11-2017 8:41
אני שמחה בשמחת המשפחה ובשמחתו של דוד. ה"שופטים" מיהרו לשפוט. נערה מול אדם בוגר. ברור, למי יש סיכוי במיוחד בימים אלו. שלא תבינו, אני שמחה שיש דין ויש דיין. אבל לאחרונה, הם טועים הרבה והפרקליטות, מטרתה, רק להאשים ולהאשים בטרם בדקו הכל. כנראה שאין דין ואין דיין. יש תקשורת שחורצת גורלות. צריך להפסיק את החגיגה של התקשורת. אם אין להם על מה לכתוב - יש לי כמה הצעות עד דברים חיוביים שנעשים על ידי אנשים טובים באמצע הדרך. זה יכול למלא עיתונים ותכניות של ברברת סתמית ופוגעת.