הרב יצחק יוסף שוב מתערב בהליך בחירת רב עיר? - סרוגים

הרב יצחק יוסף שוב מתערב בהליך בחירת רב עיר?

הקלטות חושפות את הבחישה הפוליטית שבה מעורב בין היתר הראשון לציון הרב יצחק יוסף, שננזף לאחרונה על התערבות דומה בבחירת רב העיר נשר. צפו בכתבה מתוך חדשות כאן11

author-image

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
למה לנשיאת בית המשפט העליון מותר ולרב ראשי אסור?
שיודע לשאול | 14-11-2017 22:01
למה לנשיאת בית המשפט העליון מותר להתערב ואף להיות בוועדה לבחירת/מינו שופטים ולרב ראשי אסור, להתערב בבחירת רבני ערים? צביעות שאין כדוגמתה!!!!
2
כל העניין הוא שהרב הראשי סבור שזה מותר לו ואף מחובתו
א | 14-11-2017 22:03
להתערב בבחירת רבני ערים מתוקף תפקידו כרב הראשי (זה מה שהוא השיב לטענות בעניין נשר) וכל זמן שאין חוק ברור שאוסר עליו במפורש הוא ימשיך לעשות זאת מקסימום הנציבות תנזוף בו שוב...
3
הבנתי טוב?
מוטי | 14-11-2017 22:33
הראשל"צ תומך ברב דידי הסרוג?
לא הבנת נכון
בני | 14-11-2017 23:59
הוא לא רצה את הרב בוחבוט, ולא ברור את מי כן
4
איזה תמים הרב יצחק יוסף.
גד | 15-11-2017 0:02
חשבון פשוט מראה שגם חכם שלום לא יכול על דרעי, שהרי בסוף הוא המליץ על המועמד של דרעי, הרב בוחבוט, אפילו המלצה הוציא הרשע מהחכם, הוכח בפעם המאה שדרעי לא שומע לרבנים אלא כולם מנגנים לפי הגחמות שלו.
5
למה כשבתקשורת מזכירים את חיים אמסלם או שי פירון
אבברהם | 15-11-2017 19:29
מקפידים לקרוא להם הרב, אבל נשיא בית הדין הגדול בישראל שחיבר חמישים ספרי הלכה נקרא בשמו הפרטי? הכתבה תומכת במוצהר ברב שלמה דידי, התקשורת רוצה אותו, מספרים גם שקבוצת חברי עירייה בטבריה, אפילו ראש העיר יוסי בן דוד אמר זאת בכתבה, עכשיו כך, הכתבה הציגה את אריה דרעי והרב יצחק יוסף כפורעי חוק, הדבר שלא מגלה לכם הטלויזייה השקרנית הזו, שהרב שלמה דידי נפסל מלהתמודד לתפקיד בגלל ש... אין לו תעודת רב עיר!!! למה את זה יואב קרקובסקי לא אומר בכתבה? מה שמלמדנו שהפושעים הכי גדולים במדינה הזאת הם לא השרים ולא חברי הכנסת שנחקרים אלא אנשי התקשורת ובתי המשפט, אמנם גם הרב יצחק יוסף עצמו לא מחזיק בתעודת רב עיר על מבחנים כי אם לפי סעיף גדול בתורה בדיוק כמו שלרב מאיר מאזוז יש תעודת רב עיר, מכל מקום, אין להשוות את הרב מזוז והרב יצחק יוסף לרב דידי, שאיני מכירו כלל, ואם הוא ראוי אדרבה שייגש לקבל תעודה זו, נכון לעכשיו אין לו התעודה והמבקשים למנותו הם פורעי חוק. אהבתי את התגובה של דרעי: לשר בישראל יש זכות לדעה מי יהיה הרב. הבנאדם כבר חנוק מתחקירים עליו, אבל אתם יודעים מה? אמנון יצחק, אלי ישי, יוסף עזרן, חיים אמסלם, שלמה דיין, שלמה בן שמעון, ועוד רבים, הם אנשים שאמרו: אנו נגמור את דרעי. כרגע, הוא שר הפנים והם בבית מגרדים את ההגזמה או מקסימום מתראיינים במרירות לעוד תחנת רדיו.
6
הבן של עובדיה
דיוגנוס | 19-11-2017 21:29
בנו של המרן ז"ל שוב לבש את השמלה של אביב. שיתלבש כבר כמו גבר ויפסיק עם הקטע הנשי שלו.