היועץ הסרוג של נתניהו על בנט: "פקיד ילדותי" - סרוגים

היועץ הסרוג של נתניהו על בנט: "פקיד ילדותי"

מתקפה חריגה בחריפותה כוונה מכיוונו של יונתן אוריך, יועץ התקשורת הסרוג של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לעבר יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, במסגרתה כונה בנט "פקיד לשעבר שמצייץ בילדותיות"

author-image
היועץ הסרוג של נתניהו על בנט: "פקיד ילדותי"
  (צילום: מרק ישראל סאלם/פלאש90)

מתקפה חריגה בחריפותה כוונה לפני זמן קצר (שלישי) מכיוונו של יונתן אוריך, יועץ התקשורת הסרוג של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לעבר יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, במסגרתה כונה בנט "פקיד לשעבר בלשכת נתניהו".

הכל החל מציוץ של בנט בחשבון הטוויטר שלו בו צירף סרטון קצר בו נראה יו"ר האופוזיציה, יצחק הרצוג, כשהוא אומר לנתניהו "אתה לא מוכן ללכת למהלך מול הפלסטינים של צעדים בוני אמון כי נפתלי בנט לא נותן לך. הוא לא נותן לך. יש ישיבות קבינט שלמות בהן הוא בולם אותך". בנט כאמור פרסם את הסרטון וכתב: "גבאי מתחפש ללפיד שמתחפש לנתניהו שמתחפש לבנט. אז למה לא תהיו בנט וזהו?".

מי שכאמור לא אהב את הדברים של בנט, הוא יונתן אוריך, שמשמש כמנהל מערך הניו מדיה של נתניהו, שתקף את בנט בחריפות.

בתשובה לציוץ של בנט, כתב אוריך: "בנט, לשעבר פקיד בלשכה של נתניהו, מצייץ בהתלהבות ילדותית שנתניהו מתחפש אליו. לא פחות". אוריך הוסיף כי "ההיבריס הזה מסביר איך איילת שקד עוקפת אותו בתוך מפלגתו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בנט יהיה שר הבטחון וראש הממשלה
חכו ותראו | 15-11-2017 11:04
זה יקרה.
2
יונתן אוריך, בנט מקבל מהציבור הכלל 5% זה אומר את הכל
וראש הממשלה זוכה ל28% תמיכה | 16-11-2017 9:18
וזה אומר את הכל, כולם מזדנבים הרחק מראש הממשלה, ומה זה באמת 5% תמיכה לאינפנטיל בנטו, זה מה שהוא במקרה הטוב ובמקרה הגרוע הרבה יותר גרוע, מידע אישי, כל טוב יונתן אוריך עלה והצלח.