תיעוד: הרגעים בהם נרצח ראובן שמרלינג הי"ד - סרוגים

תיעוד: הרגעים בהם נרצח ראובן שמרלינג הי"ד

בתיעוד שפורסם בחדשות 10, נראים הרגעים שבהם תושב אלקנה ראובן שמרלינג הי"ד נרצח על ידי שני מחבלים במחסן בכפר קאסם בערב סוכות לפני קצת יותר מחודש

author-image

בתיעוד שפורסם בחדשות 10, נראים הרגעים שבהם ראובן שמרלינג נרצח על ידי שני מחבלים, בערב סוכות לפני קצת יותר מחודש.

בתיעוד המחריד נראים שני המחבלים, יוסף כמיל ומוחמד אלרוב מהכפר קבטיה שבשומרון, מגיעים לאזור התעשייה בכפר קאסם, שם הועסקו על ידי שמרלינג. בכתב האישום נכתב כי תכננו לפגוע ביהודי, כנקמה על חברם שניסה לדקור חיילים במחסום ונורה למוות, ועל רקע יחסי העבודה עם שמרלינג. לצורך כך הם רכשו סכין בשר גדול ותיאמו את נתיב המילוט עם סייען.

סמוך לשעה 10:00 בבוקר נראה שמרלינג מגיע למחסן, נותן הוראות לעובדיו ולאחר כחצי שעה נכנס מאחורי דלת פנימית במתחם. "אז ראיתי שכמיל הוציא את הסכין, שאל את היהודי למה אתה מקלל אותנו ודקר אותו עם הסכין", אמר אלרוב בחקירתו. על פי עדותו, הוא הפיל את שמרלינג לרצפה כשכמיל דקר עוד כמה פעמים.

כפי שניתן לראות בתיעוד, אלרוב יוצא מהחדר לוקח מקוש מניף אותו ומכה את שמרלינג שמת במקום כתוצאה מהדקירות והמכות. השניים מתקלחים, יוצאים מהמחסן ונמלטים מהמקום. הם מתקשרים לסייען שעבד איתם, שלוקח אותם למחסום ומשם הם ממשיכים למקום מגוריהם. השב"כ והמשטרה הגיעו אל המחבלים לאחר חקירה של כמה ימים, בה הודו ושיחזרו את הרצח.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו