הרב דוד הריסון: "שנה שלמה למדתי עם הקב"ה בחברותא"

הרב דוד הריסון: "שנה שלמה למדתי עם הקב"ה בחברותא"

מספר ימים בלבד לאחר ההודעה כי כתב האישום שהוגש נגדו בוטל, הרב דוד הריסון, מסכם בשיחה ל'סרוגים' את השנה הקשה שעברה עליו: "חשוב איך ה' מסתכל עליך, לא האנשים"

"שנה שלמה למדתי עם הקב"ה בחברותא"
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

מספר ימים בלבד לאחר ההודעה כי כתב האישום שהוגש נגדו בוטל, הרב דוד הריסון, מסכם בשיחה ל'סרוגים' את השנה הקשה שעברה עליו בשלוש מילים: "אמונה, אמונה ואמונה".

"אין לך מושג מה היה פה בשבוע האחרון", הוא מספר בהתרגשות. "המון תפילות, הפרשות חלה, ואפילו תפילה בקבר רחל".

הרב הריסון מספר כי התפילה בקבר רחל הייתה אמורה להתקיים ביום חמישי בערב, אך את ההודעה על זיכויו הוא קיבל עוד לפניה: "איך שהתקבלה הבשורה ביקשנו לא לבטל את התפילה, והפכנו אותה לתפילת הודיה".

הרב הריסון משתף ואומר כי "מתפללים ומבקשים אבל תדע לך שממש קשה להודות. זה לא פשוט. עברנו שנה קשה. אי אפשר להבין בכלל מה עברנו. אני מרגיש שהשם נתן לי שנת שבתון ללמוד איתו בחברותא".

"תבין, הייתי פופולרי בכל החוגים בהם הייתי חבר. ופתאום נחתה עליי פצצה. אבל דבר אחד חשוב למדתי; לא חשוב בכלל מה חושבים עליך, תדבק רק בקב"ה. מה חשוב יותר; איך ה' מסתכל עליך, או איך האנשים מסתכלים עליך?".

הרב הריסון מדגיש כי "חילול ה' היה גדול. בתקשורת רצו להראות ש'רב תוקף תלמידה'. הם רצו לקלל שם שמיים ברבים. הם עשו עבודה טובה שאפילו ילדים קטנים היו מזהים בה את המחדל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הלואי ובא הקץ לצרותיו - לא בטוח
| 13-11-2017 21:25
לגמרי לא בטוח שהכל נגמר. א. למתלוננת יש זכות ערעור על ההחלטה. ב. המתלוננת יכולה לתבוע אותו בהליך אזרחי (פיצויים) ושם רף ההוכחה הנדרש נמוך הרבה יותר ויש לה סיכוי. בקיצור צריך עוד להתפלל הרבה מאוד.
2
איש גדול. כל הכבוד לו
| 14-11-2017 0:06
אילו מילים גדולות וחשובות. הלואי ואלמד ממנו