'זו שירה רבן': עברה לינץ' ברשת בגלל טעות בזיהוי - סרוגים

'זו שירה רבן': עברה לינץ' ברשת בגלל טעות בזיהוי

שירה רבן, תושבת באר שבע, חילונית ואם לשניים, נתונה תחת מתקפה וירטואלית ברשת וזאת מכיוון ששמה זהה לזה של המתלוננת החרדית נגד שרה נתניהו

'זו שירה רבן': עברה לינץ' ברשת בגלל טעות בזיהוי
  (צילום מסך מתוך פייסבוק)

עינב בן דוד כהן, תושבת באר שבע, פרסמה היום (שני) פוסט בעמוד הפייסבוק שלה, ובו היא חשפה כי חברתה, שירה רבן, תושבת באר שבע, חילונית ואם לשניים נתונה תחת מתקפה וזאת בעקבות שמה הזהה לזה של העובדת בבית ראש הממשלה, שירה רבן, שהתלוננה נגד שרה נתניהו, בגין התעמרות.

"מהבוקר אני מקבלת עשרות הודעות עם תמונה של חברתי הטובה שירה רבן שמקשרות אותה לבחורה שהתלוננה על שרה נתניהו. פשוט כי השם שלהן זהה", כתבה בן דוד- כהן.


עוד היא הוסיפה כי "עברייני מקלדת פשוט חיפשו שם דומה בפייסבוק ועבור בצע לייקים החליטו לפרסם דיבה ולהמציא שזו היא. כמובן שאין קשר בין הבחורות. שירה שלנו גרה בבאר שבע, עובדת כמנהלת חדר כושר, נשואה ואמא ל- 2 בנים מתוקים. היא גם לא חרדית".

"התגובות כמובן לא איחרו להגיע", היא הוסיפה, "ובלי שום בדיקה מקדימה אנשים קיללו אותה בלי סוף, השתמשו במילים בוטות ומכוערות והפוסט הפך ויראלי בין רגע. התלונה במשטרה כמובן בדרך. אבל בינתיים סייעו לי לנקות את שמה ושתפו את הפוסט", ביקשה בן דוד- כהן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו