גם בלי מחשוף: נועה קירל כיכבה על השטיח האדום

גם בלי מחשוף: נועה קירל כיכבה על השטיח האדום

הכוכבת הצעירה נועה קירל, נבחרה לייצג את ישראל בטקס פרסי המוזיקה העולמי של MTV, אך בשונה משאר הכוכבות הבינלאומיות בטקס, החליטה קירל לבלוט על השטיח האדום בזכות אאוטפיט בעיצוב ייחודי ולא בזכות מחשוף פרובוקטיבי

בחרה לייצג את ישראל בלוק צנוע ומפתיע במיוחד
  (צילום מתוך אינסטגרם: mtvisrael@)

הכוכבת הצעירה נועה קירל, נבחרה לייצג את ישראל בטקס פרסי המוזיקה העולמי של הMTV שנערך בלונדון. אך בשונה משאר הכוכבות הבינלאומיות בטקס, החליטה קירל לבלוט על השטיח האדום דווקא בזכות אאוטפיט בעיצוב ייחודי ולא בזכות מחשוף פרובוקטיבי.

"הצלמים פסחו על כוכבות בינלאומיות כדי לצלם אותה", סיפר מעצב השמלה הצעיר, אוהד קריאף לאתר 'fashion forward'. את האאוטפיט הייחודי, המורכב מז'קט וחצאית שיוצרים מראה של שמלה. הציג לראשונה קריאף בתצוגת בוגרי שנקר שהתקיימה בחודש יולי האחרון  ולאחר המלצה לסטייליסט של הכוכבת קירל, נוצר החיבור בין השניים והלוק הייחודי נבחר.

הסקיצה:

A post shared by ohad607 (@ohad_krief) on


האוטפיט הייחודי שלבשה הכוכבת הישראלית, הכולל חצאית פסים עם משחקי שקיפויות המשתלב עם ז'קט ייחודי דמוי עור, שעל כתפיו מתנוססים ראשי דובונים ענקיים. גרר איתו לא מעט תגובות שונות שחלקם סלדו מהמראה השונה והמוזר, לצידם היו גם שלל סיקורים באתרי תקשורת בינלאומיים שדווקא אהבו את האומץ והייחודיות.

בכל אופן בין אם התחברנו לדובונים המוגזמים בכתפיים או לא, אנחנו מעניקות לה לייק ענק על הבחירה היצירתית, שלא הלכה למקום הבטוח של שמלה רגילה וחשופה כדי למשוך את תשומת הלב בטקס הבינלאומי.

A post shared by MTV (@mtvisrael) on

A post shared by ohad607 (@ohad_krief) on

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו