מאילת לחופשת VIP: הסיפור מאחורי הבחירה בתיירת ה-3 מיליון

מאילת לחופשת VIP: הסיפור מאחורי הבחירה בתיירת ה-3 מיליון

מסתבר שמאחורי הזכייה המרגשת של התיירת ה-3 מיליון של ישראל השנה, עמד צוות שלם מאחורי הקלעים שיצא לחפש את הזוכה המתאים להציג את ישראל בעולם

התיירת ה-3 מיליון? לא בדיוק כמו שחשבתם...
  (צילום: משרד התיירות)

בחודשים האחרונים החליט משרד החוץ, לצאת בקמפיין מיוחד לרגל ציון שיא חדש בתיירות בישראל. הקמפיין כלל מסע פרסום עולמי שהבטיח להעניק טיול שווה ויוקרתי במיוחד, לתייר שיזכה להיות התייר ה-3 מיליון שינחת בישראל השנה. זאת במטרה למשוך תיירים נוספים מהעולם להגיע לנפוש בישראל.

אמש (ג') ההתרגשות בנתב"ג היתה בשיאה, כאשר פרסם משרד התיירות שאיוואנה אייזק מרומניה, היא התיירת ה3 מיליון שנחתה בישראל וזכתה לקבלת פנים ובין היתר לטיול יוקרתי במיוחד, שכולל בין היתר לימוזינה,סיור עם ראש הממשלה וסוויטות מפוארות על חשבון הבית. אך בפועל מתגלה כי איוואנה הצעירה והרהוטה היא לא בדיוק התיירת ה-3 מיליון שנכנסה לישראל השנה כפי שמשרד התיירות ניסה להציג את זה.

לפי הפרסום ב'דה מרקר' מסתבר כי מאחורי הבחירה באיוונה, עמד צוות שלם שפעל מאחורי הקלעים, במטרה למצוא את הזוכה המתאים שיוכל להיות גם פרזנטור פוטוגני ודובר אנגלית שמוכן לוותר על החופשה שתכנן לטובת חופשה יוקרתית על חשבון הבית שתפורסם כקמפיין בינלאומי לישראל.

מסתבר שהבחירה בתייר ה3- מיליון היתה משימה לא פשוטה כפי שהיא נראת. אתמול בין השעות 08:00-10:30 בבוקר, היה צפוי לנחות התייר ה-3 מיליון, באחת מהטיסות שנחתו בישראל ממיאמי, ניו יורק, רומניה או רוסיה. אל כל אחד מהמטוסים המיועדים, נשלח נציג של משרד התיירות שתוך כדי הטיסה עבר בין הנוסעים וחיפש את התייר שיכול להתאים להיות התייר ה-3 מיליון שיככב בקמפיין המיוחד.

הכל היה מבושל מראש

ככל שהמטוסים נחתו וספירת התיירים התקדמה, התברר שהתייר או התיירת ה3 מיליון מיועדים להגיע מהמטוס הרומני של חברת וויזאייר. עמי אלון שהיה הנציג של משרד התיירות על המטוס ניסה למצוא את האחד/ת שיתאימו להיות הפרזנטורים של ישראל וירצו לוותר על התכנון שלהם לטובת חופשה יוקרתית על חשבון המדינה.

מתוך הבודדים במטוס הרומני שידעו לדבר אנגלית, לוותר על התכניות שלהם ולחתום על המסמך המשפטי בו הם מצהירים כי הם מאפשרים את פרסום הקמפיין בשלל אמצעי התקשורת.

בין שני הנוסעים הבודדים שהסכימו ועמדו בכל הקריטריונים, היתה איוונה ובן זוגה או תיירת אחרת שהיתה על המטוס והתברר שהיא עובדת של וויזאייר ולכן הותירה את הזכייה לאיוונה ובן זוגה שהיו בדרכם לחופשה פרטית באילת ובמקום זה האיר מזלם וזכו בחופשה יוקרתית בירושלים, תל אביב וים המלח על חשבון משרד החוץ.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
ישראבוף
חמו | 08-11-2017 17:40
כאילו שלמישהו היה ספק שזה מה שיהיה. מבחינתי הם הפסידו. היתה יכולה להיות ערביה וזה היה מציג את ישראל באור חיובי.
2
נחמד. בעזרת השם ישראל תעלה מעלה מעלה.
| 08-11-2017 23:44