החיים תותים? תוספת הפיצה ששברה שיאים ברשת

החיים תותים? תוספת הפיצה ששברה שיאים ברשת

הרשת פתחה בוויכוח מוזר שסחף אחריו אלפים, זאת לאחר שמשתמש טוויטר צייץ תמונה של פיצה לא שגרתית עם תותים וגרם לגיוס המוני להצלת הכבוד האבוד של האננס והפיצות בכלל

החיים תותים?הפיצה ההזויה ששברה שיאים ברשת
  המלחמה על התותים (צילום מתוך הבלוג Cookies and Kate)

אומנם העונה של התותים רק החלה אצלנו, אבל כבר בחו"ל הם הנושא הכי מדובר כרגע ברשת. זאת בעקבות ויכוח סוער בטוויטר,  בו אלפי גולשים ניסו להכריע בשאלה האם 'תותים' כתוספת לפיצה יכולים לנצח את התוספת הוותיקה- אננס.

הוויכוח המוזר החל בעקבות תמונת פיצה עם תותים שהעלה משתמש בשם MoonEmojii, לצידה כתב תותים מוצלחים יותר מאננס. תוך זמן קצר הפיצה עם התותים צברה אלפי לייקים, ובעיקר אלפי תגובות שמנסות להכריע איזה תוספת מוצלחת יותר מבין השתיים. בעוד שאלפי חובבי אננס החליטו לפתוח במלחמה נגד התותים, לא מעט בלוגרים וגולשים החליטו לתת צ'אנס לתוספת החדשה וניסו להכין פיצת תותים משלהם ובכך גם הציפו את הרשת עם תמונות הפיצות הלא שגרתיות.

הרוב המכריע סלד מהתוספת המשונה, יש משתמש שאף הגדיל לעשות וקרא לחובבי ושונאי האננס להתאחד נגד התותים "אוהבי פיצה עם אננס ושונאיו צריכים לשים את המחלוקות בצד ולאחד כוחות כדי להביס את הרוע הזה", הוא צייץ וזכה ללמעלה מ3 אלף לייקים. לא מעט גולשים אף בישרו שהם מפסיקים לעקוב אחריו בטוויטר "כי הם לא מוכנים לראות את העוול הזה על הפיד שלהם".

המשתמש @MoonEmojie שהעלה את הפיצה, אף ביקש להפסיק לדווח עליו ל-FBI, זאת לאחר שלא מעט גולשים השתעשעו והציפו את עמוד הטוויטר של ה-FBI על העוול שנעשה לפיצה. "המשטרה בדרך אליך, אני מקווה שזה היה שווה את זה" כתב לו אחד מהגולשים.

בכל אופן מבחינתנו כשזה מגיע לפיצה – אנחנו מוותרים על התותים והאננס, לטובת תוספות שגרתיות יותר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו