למה מכסחים דווקא את סיון רהב מאיר? - סרוגים

למה מכסחים דווקא את סיון רהב מאיר?

הרב חיים נבון, רבה לשעבר של קהילת 'השמשוני' בירושלים ומרצה במכללת 'הרצוג' ובמדרשת לינדנבאום, מתייחס למתקפות האחרונות, בעיתונות הכתובה ובטלויזיה, נגד סיון רהב מאיר, ומסביר מדוע מכסחים דווקא אותה

למה מכסחים דווקא את סיון רהב מאיר?

הרב חיים נבון, רבה לשעבר של קהילת 'השמשוני' בירושלים ומרצה במכללת 'הרצוג' ובמדרשת לינדנבאום, מתייחס למתקפות האחרונות, בעיתונות הכתובה ובטלויזיה, נגד סיון רהב מאיר, ומסביר מדוע מכסחים דווקא אותה.

"למה הם מכסחים דווקא את סיון רהב-מאיר?", תוהה הרב נבון. "את סיון שמקפידה תמיד לדבר ולכתוב כל כך בעדינות, שממעטת לתקוף ומעדיפה לפרגן? את האישה שסוחפת אלפי גברים ונשים לשמוע את שיעורי התורה שלה?".

הרב נסון סבור כי הם השמאל מבוהל "מהסקר שהראה שסיון רהב-מאיר היא אשת התקשורת המובילה בישראל; הרבה לפני כל עיתונאית אחרת. כי התקשורת שייכת לאמא שלהם, ולדתיים ולימניים מותר ללחך קצת עשב בשוליים, אבל לא לעלות לבמה המרכזית".

הרב נבון ממשיך וכותב כי "הם מכסחים את סיון, דווקא משום שהיא אשת תקשורת אינטליגנטית ורהוטה; הם מכסחים את סיון, כי היא אמורה הייתה להיות משלהם. ואף שסיון עומדת בהתקפות הללו מאוד יפה, אני מניח שאף פעם לא נעים שמכסחים אותך בפריים-טיים. אז כשהם יורדים עליה ברשעות, אנחנו צריכים לחזק אותה. סיון: יישר כוחך".

שיעורה של סיון רהב מאיר לפרשת 'וירא'

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
תתקנו את הכותרת
לא חשוב | 07-11-2017 0:54
מביך... מדרשת לינדנבאום. לא לילינבלום!!
2
בכל מקום שהיא יכולה היא נדחפת
נמאס מרהב מאיר | 04-03-2018 20:44
בעלון: עתון קטן לצעירים, בערוץ 7 התחילה להטיף מוסר. אבל פה מדובר אנשים דתיים שיודעים הרבה ואין מה להסביר להם כמו לילד בכתה א .
בייבי...
למה? | 17-05-2018 23:09
תשמע/י, אני לא יודעת מה את עובר/ת בחיים. אבל לפי הקללות שלך בכל פעם שמזכירים את סיון רהב מאיר אני משערת שנורא קשה לך עם ההצלחה שלה. אם כן, אני ממליצה על שנוי גישה: הקללות לא יעזרו, במקום זאת - נסה/י לחקות אותה...