הזוי: אדל ויתרה על מיליון פאונד בגלל עבודות בגינה - סרוגים

הזוי: אדל ויתרה על מיליון פאונד בגלל עבודות בגינה

הכוכבת הבריטית אדל קיבלה הצעה מטורפת להופיע באירוע פרטי, תמורת מיליון פאונד. מה שהיה מפתיע עוד יותר מהסירוב שלה, היתה דווקא הסיבה לכך

הזוי: אדל ויתרה על מיליון פאונד בגלל עבודות בגינה
  (צילום: שטארסטוק)

רגע אחרי סבב ההופעות המצליח שלה בעולם שכלל לא פחות מ120 הופעות, הכוכבת הבריטית אדל קיבלה הצעה מטורפת שרוב הזמרים בעולם לא היו מסרבים לה. הזמר האוסטרלי גיא סבסטיאן, סיפר ל"Daily Star" כי הוא בעצמו היה עד להצעה שקיבל מנהל הסוכנות שלה, לפיה אדל תופיע באירוע פרטי של מיליארדרים ממדינות ערב תמורת מיליון פאונד (כ-5 מיליון ש"ח). למרות הפיתוי והסכום השמן הסוכן של הכוכבת לא חשב פעמיים והגיב בשלילה: "לא, היא לא תוכל להופיע, היא עסוקה בגינון השבוע".

לא ידוע מאיזה סיבה בעולם אדל מעדיפה בעצמה להתעסק בגינון, כשהיא יכולה עם הונה המוערך כרגע בכ-125 מיליון דולר להעסיק פשוט צי שלם של גננים או לרכוש גינות חדשות בכל רגע נתון.  כזכור גם בטיפול בבנה אנג'לו שכיום כבר בן 5, העדיפה לטפל בעצמה ויצאה לחופשה ארוכה עד שהיה גדול מספיק להתלוות אליה לחלק מההופעות ברחבי העולם.

==============

מקור

 

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
הזהו תיקון עולם?
ק.מבשר | 02-11-2017 17:54
אותה אנשים ייראו וכן יעשו - לא הכול זה כסף
2
בטח זה סתם תרוץ
אלי | 03-11-2017 11:40
חוץ מזה בהצלחה, זמרת מעולה שגם מקפידה להציג חזות מכובדת וצנועה בניגוד לרבות אחרות.
3
הסיבה ידועה
דנה | 05-11-2017 18:42
את סיבוב ההופעות הקודם היא לא סיימה בגלל שחיקה של מיתרי הקול... יותר מזה, היא הודיעה אז שעקב המצב הרפואי לא בטוח שהיא תשוב להופיע בעתיד. הידיעה היא לא סקופ ולא מפתיעה בכלל למי שמכיר.