כך תמחקו הודעות ווטסאפ גם לאחר ששלחתם אותן - סרוגים

כך תמחקו הודעות ווטסאפ גם לאחר ששלחתם אותן

מהיום העולם יהיה עם הרבה פחות פדיחות, בזכות העדכון החדש של ווטסאפ שיאפשר למחוק הודעות גם לאחר שהן נשלחו ליעד- אז איך זה עובד? כל הפרטים על העדכון שכולם חיכו לו כבר כאן

author-image
כך תמחקו הודעות ווטסאפ גם לאחר ששלחתם אותן
  (צילום: שטארסטוק)

לאחר שצברנו אין ספור פדיחות לאוסף, העדכון הכי נדרש באפליקציית המסרים הגדולה בעולם סוף סוף הגיע. החל מהיום העדכון החדש של ווטסאפ, יאפשר סוף סוף ללמעלה ממיליארד משתמשיה למחוק הודעות גם לאחר שנשלחו אל קבוצה או אדם פרטי.

האופציה למחיקת ההודעות תאפשר למחוק הודעות טקסט, הודעות קוליות, תמונות, סרטונים, אנשי קשר ועוד. אך המחיקה תתאפשר תוך 7 דקות בלבד מרגע שליחתן, ותפעל רק בין משתמשים שעדכנו את הגרסה החדשה והאחרונה של וואטסאפ.

אז איך זה עובד? 

מחיקת ההודעה מתבצעת באמצעות לחיצה ארוכה על ההודעה אותה תרצו למחוק, ותאפשר לכם לבחור למחוק את ההודעה רק אצלכם או למחוק אצל כולם. ברגע שבחרתם למחוק אצל כולם, המשתמש/ים אליהם שלחתם את ההודעה לא יקבלו התראה על כך וההודעה כמובן לא תישמר בהיסטוריית ההתכתבות בניכם.

עם זאת. עם זאת, קיים שוני בין משתמשי אנדרואיד לאייפון: בעוד משתמשי האנדרואיד יקבלו התרעה על כך שנשלחה הודעה שנמחקה, משתמשי אפל לא יקבלו התרעה כזאת.

האופציה זמינה כבר בישראל החל מהיממה האחרונה למשתמשי ווטסאפ באנדרואיד ובאייפון. במידה ואתם עדין לא רואים את האופציה הזו אצלכם, היכנסו לחנות האפליקציות שלכם ועדכנו את אפליקציית ווטסאפ.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו