רגב: נוודא שההבטחה של נתניהו ליו"ש- תתבצע - סרוגים

רגב: נוודא שההבטחה של נתניהו ליו"ש- תתבצע

השרה מירי רגב ביקרה הערב באוהל המחאה של תושבי יהודה ושומרון, בהם ראשי מועצות ומשפחות שכולות ושמעה מהנוכחים על דרישתם להקצות תקציבים למרכיבי הביטחון ביהודה ושומרון. השרה הבטיחה כי כבר ביום ראשון הקרוב בישיבת הקבינט יאושרו 800 מיליוני שקלים לטובת העניין

רגב: נוודא שההבטחה של נתניהו ליו"ש- תתבצע

שרשרת שרים הגיעו היום (רביעי) להביע את תמיכתם במאבק משפחות השכולות וראשי הרשויות ביוש המפגינות מול בית ראש הממשלה בדרישה להקצות משאבים תקציביים למרכיבי הביטחון ביהודה ושומרון. בניהם מירי רגב, חיים כץ, אלי כהן וגלעד ארדן.

השרה רגב סיפרה לנוכחים כי בשיחתה עם ראש הממשלה, נמסר לה כי כבר ביום ראשון הקרוב בישיבת הקבינט יאושרו 800 מיליוני שקלים למרכיבי הביטחון ביו"ש.

"הגיע הזמן שאחרי 50 שנה מאז חזרנו ליהודה ושומרון, גם הדס מזרחי ששכלה את בעלה בפיגוע באחד מכבישי יהודה ושומרון ונפגעה בעצמה, תוכל לנסוע עם ילדיה בביטחון מסוסיא לקריית ארבע", אמרה השרה רגב שהוסיפה: "אני בטוחה שכפי שהבטיח ראש הממשלה, יאושרו ביום ראשון 800 מיליוני שקלים למרכיבי הביטחון ביהודה ושומרון".

המשפחות השכולות ביניהן הדס מזרחי, יצחק אבוטבול ובועז שאבו הודיעו בתגובה לשרה כי הן ישבו באוהל המחאה עד שהכסף יעבור בקבינט: "שבענו מהבטחות", אמרו.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן: "אנחנו אוהבים את ראש הממשלה אבל לצערי זו לא ההבטחה הראשונה שאנחנו שומעים. אנחנו נשאר כאן עד לאישור בקבינט. ובאם לא יתקבל אישור כזה אנחנו נחריף את המאבק. למאבק חסר תקדים שטרם נראה כמותו"

גם שר הרווחה חיים כץ (ליכוד) ושר הכלכלה אלי כהן (כולנו) הצטרפו היום למחאה שהגיעו לאוהל להביע את תמיכתם ולשוחח עם המשפחות השכולות וראשי הרשויות.

"אני לא חושב שראש הממשלה לא רוצה שיהיה בטחון לתושבי יו"ש. אני בטוח שהוא רוצה, קבע כץ והוסיף,  "יחד עם זאת בשורה התחתונה אין כבישים עוקפים ואנחנו לא רוצים להיות בצד של המסבירים אנחנו רוצים להיות בצד של המנצחים ולכן אני פה כי אנחנו חושבים שהמאבק של יוסי לתת בטחון לאזרחים שהוא ראש המועצה שלהם הוא לגיטימי וצודק ואני לא אומר פה מה נעשה מה לא נעשה. אנחנו נעשה ככל שניתן על ידינו שאתם תעברו מהצד של המסבירים לצד של המנצחים.

כהן התייחס גם הוא לדברים ואמר, "אנחנו צריכים לפעול. כל מה שניתן לעשות ולמנוע את המקרים הבאים של משפחות נוספות. אנחנו מקדשים את החיים. ולכן בנושא הזה אנחנו צריכים לבוא ולפעול",

עוד הסיף חבר כנסת, "אנחנו אגב משקיעים לא מעט בנושאים גם במשרד שלי וגם של השר חיים כץ של תעשייה וחיים אבל כאן מדובר לא רק ברווחת החיים אלא גם בזכות לחיים. וזה הדבר המרכזי. במיוחד אחרי שאתה שומע את הדברים האלו. אני חושב שהנוכחות שלנו כאן. גם של השר כץ וגם שלי אומרת לנו עד כמה הדבר הזה חשוב עד כמה הזכות לחיות להגיע הביתה מהעבודה בבטחון. אנחנו צריכים למנוע את המקרים הבאים כיוון שכאן משלמים את המחיר היקר והכבד ביותר ואנחנו נפעל בכל הכח כדי למנוע את המקרים הבאים", סיכם כהן את דבריו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו