מכללת תלפיות פתחה את שנת תשע''ח עם ביקוש גדול - סרוגים

מכללת תלפיות פתחה את שנת תשע"ח עם ביקוש גדול

3,000 סטודנטיות החלו את לימודיהן במכללה האקדמית 'תלפיות'. רק אחת מתוך שלוש התקבלה לתכנית ללקויות למידה לתואר השני. הצפה של סטודנטיות במחלקות האנגלית והמתמטיקה. מכללת תלפיות פתחה את שנת תשע''ח

author-image
מכללת תלפיות פתחה את שנת תשע''ח עם ביקוש גדול

השבוע החלו את לימודיהם כ-3,000 סטודנטים במכללה האקדמית לחינוך בחולון. לקראת השנה החדשה, המכללה התחדשה בקורסים ייחודיים לסטודנטים הלומדים את מקצועות החינוך ועבור המשתלמים במחלקה ללימודי המשך.

בדומה לשנים קודמות, גם השנה המחלקות המבוקשת ביותר על ידי הנרשמים לתואר ראשון הן המחלקה לחינוך לגיל הרך והמחלקה לחינוך מיוחד. בלימודי התואר השני המחלקה המבוקשת היא התכנית לתואר שני ב"לקויות למידה" בראשה עומד פרופ' דוד צוריאל. השנה רק אחת מכל שלוש סטודנטיות שנרשמו ללימודים בתחום לקויות הלמידה התקבלה בפועל ללימודים.

במסגרת הלימודים לתואר ראשון נלמדים בין היתר המקצועות: במסלול להוראת אמנות, במסלול לגיל הרך – ילדות, במסלול לבית הספר היסודי, במסלול לבית הספר העל יסודי, במסלול לחינוך מיוחד וכן תוכנית רג"ב למצטיינים ו"מדרשת אביב" לשילוב לימודים אקדמיים ומדרשה תורנית

דגש מיוחד ניתן במכללה על מענה למצוקת כוח האדם בתחומי הוראת האנגלית. המכללה מציעה תואר שני למורי אנגלית "אנגלית כשפה בינלאומית" תכנית ייחודית להסבת אקדמאים להוראת אנגלית וכן סטאז' למורים לאנגלית וכן תכנית יחודית ללימודי התואר השני במסלול לגיל הרך

אחד מהקורסים החדשים שמציעה המכללה הוא קורס להכשרת רכזי השתלבות וצרכים מיוחדים שכן לאחרונה זכתה המכללה במכרז של משרד החינוך ונבחרה להיות מוסד הלימודים האקדמי היחיד במחוז תל אביב שיכשיר רכזי השתלבות וצרכים מיוחדים.

קורסים אחרים שמציעה המכללה נוגעים העשרה בתחומי החינוך. כך לדוגמא בין הקורסים במחלקה ללימודי המשך ניתן למצוא קורסים בניו מדיה ורשתות חברתיות, קורס מורה יוזם עסקי, גננת יוזמת ועוד. גידול ניכר נרשם בלימודי המתמטיקה במחלקה להסבת אקדמאים.

שנת הלימודים תשע"ח (תהא שנת עשייה חינוכית) נפתחה במכללה לא רק עם מאות סטודנטיות חדשות אלא גם עם ערך מוסף.. של דור העתיד של מכללת תלפיות שזוכה להשתכן בפעוטון המורחב של המכללה שנחנך ברוב עם ואם.

ראש המכללה, בנימין בהגון הדגיש כי:"אנו גאים במספר הסטודנטיות החדש והמרשים. העשייה החינוכית של מכללת תלפיות המציבה כדגל את השילוב בין מצוינות אקדמאית לבין מתן מענה פרטני ויחס אישי לכל סטודנטית מעידה כאלף עדים על העובדה כי מי שרואה את עתידה בתחום החינוך החשוב צריכה להתחיל מהבית של מכללת תלפיות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו