ח"כ אלהרר נגד סמוטריץ': "הצעה הזויה" - סרוגים

ח"כ אלהרר נגד סמוטריץ': "הצעה הזויה"

ח"כ קארין אלהרר מי שכיהנה בשנתיים האחרונות כיו"ר הוועדה לביקורת המדינה הגיבה להצעת החוק החדשה של ח"כ בצלאל סמוטריץ' וכינתה אותה "הצעה הזויה"

author-image
ח"כ אלהרר נגד סמוטריץ': "הצעה הזויה"
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

ח"כ קארין אלהרר, (יש עתיד), מי שכיהנה בשנתיים האחרונות כיו"ר הוועדה לביקורת המדינה הגיבה לפני זמן קצר (שלישי) להצעת החוק החדשה של ח"כ בצלאל סמוטריץ' לפיה מבקר המדינה לא יוכל להתעסק בעניינים עכשוויים ובתיקון ליקויים בזמן אמת אלא לטפל בהם רק בדיעבד.

"מדובר בהצעה הזויה שאינה מבינה את תפקידו של מבקר המדינה כשומר סף קריטי בדמוקרטיה הישראלית", אמרה אלהרר."לאורך הקדנציה האחרונה התבטא ח"כ סמוטריץ לא אחת על רצונו להצר את צעדי המבקר אבל ההצעה כפי שפורסמה היא שיא שפועל לדה לגיטימציה למוסד מבקר המדינה ולדוחות שמתפרסמים".

"מה יבטיח מעקב אחר תיקון הליקויים ומדוע לא לאפשר מניעת כשלים שמתקיימים בזמן אמת?", תהתה אלהרר, וציינה כי "זו הדרך המהירה של הקואליציה להשחית עוד יותר את המדינה ואת משרדי הממשלה ולהבהיר ששומרי הסף אינם רלוונטיים".

"דוחות המבקר בנושאים רבים שופכים אור על אנשים וגופים שפועלים בניגוד גמור לחוק. רק לאחרונה נפתחו חקירות משטרה בעקבות דוחות מבקר. אנחנו לא נאפשר פגיעה כזו בשומר סף וזו בושה לקואליציה שתיתן לכך יד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו