גפני מתנער: "מי שמתעמת עם שוטרות הוא לא חרדי" - סרוגים

גפני מתנער: "מי שמתעמת עם שוטרות הוא לא חרדי"

יו"ר ועדת הכספים, חבר הכנסת משה גפני מבהיר כי הוא מתנגד לאלו הקוראים למפגיני 'הפלג הירושלמי' חרדים ואומר כי מי שמתעמת עם שוטרות אינו חרדי

author-image
גפני מתנער: "מי שמתעמת עם שוטרות הוא לא חרדי"
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

יו"ר ועדת הכספים, חבר הכנסת משה גפני (יהדות התורה) הבהיר היום (ראשון) כי הוא מתנגד לאלו הקוראים למפגיני 'הפלג הירושלמי' חרדים ואומר כי מי שמתעמת עם שוטרות אינו חרדי.

בראיון לגל"צ אמר גפני כי "אלה שהולכים להפגנות האלה הם לא מייצגים את הציבור החרדי". גפני הוסיף: "כמוני, רבים מאוד כועסים על זה שאתם, אני לא שמעתי באופן מדויק, אבל בכלי התקשורת מביאים 'החרדים', 'הפגנות החרדים'. זה לא הפגנות החרדים, זה לא אנחנו, אין לנו שום קשר לעניין הזה, אין סיבה לעשות את ההפגנות האלה, אבל בכל מקרה מי שרוצה לעשות הפגנות זאת לא הדרך, אנחנו לא חונכנו ככה".

כשנשאל על ידי רינו צרור מה כוונתו באומרו שלא מדובר בחרדים, השיב גפני: "זה לא הפגנות החרדים. אתה לוקח את רוב רובו של הציבור החרדי – הוא מתנגד לזה. בעיקר עושים את הבעיות האלה באזורים החרדיים אבל זה בכלל לא משנה. זה לא אנחנו, זה לא החרדים. התקשורת הכללית לא הייתה עושה את זה על כל קבוצה אחרת באוכלוסיה כי מדובר על מיעוט באוכלוסיה הזאת, לא מכתימים ציבור שלם".

גפני שב על דבריו והבהיר: "אנחנו לא עושים הפגנות כאלה. כשעשינו הפגנה שנקראה הפגנת המליון, מתי שאז באמת היתה בעיה, כיוון שאז היה את החוק של יאיר לפיד עם מה שנלווה לעניין הזה, עשינו הפגנה ברישיון, מליון איש היו, גדולי התורה השתתפו, הכל היה באופן מסודר. אותו דבר היה בהפגנות קודמות".

"הפגנות מהסוג הזה שמתעמתים עם שוטרים ושוטרות, עם חיילים וחיילות, זה לא הציבור החרדי. תורידו את זה מסדר היום, תקראו להם איך שאתם רוצים – לא חרדים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
לא צריך להיתרגש
דוד | 23-10-2017 6:37
אצל גפני העיקר הכסף וכל מה שיכול להפריעה לו זה לא חרדי אין שבת אין שום דבר אחר שבקדושה שמפריע לו רק הפגנות של צאון בלי רועה הרב אויבך הוא לא רועה רק הרב שטיימן והרה קניבסקי הם רועים לא צריך להיתרגש ממנו
אתה מטומטם
לילך | 08-11-2017 11:56
הוא צודק בכל מילה!
2
אגודה לא הבעלים של החרדיות
בני | 23-10-2017 9:19
מי שחרדי לדבר השם ושומר קלה כבחמורה הוא חרדי ולא מי שהולך אחרי מי שאגודה אומרת שצריך ללכת אחריו יש לנו שולחן ערוך ופוסקי הדורות ואחריהם אנו הולכים גם ביזמן הגמרא היו בית שמאי בית הלל תלמידי ר"ע ותלמידי ר יוחנן בן זכאי היו אביי ורבא ולא שמענו שמי שהולך אחרי רב אחר שהוא מוחרם ואין לו רועה
3
מדבר כזימרי ... "אִסְתְרָא בִלְגינָא קיש קיש קָרְיָא"
מדבר כזימרי ומבקש שכר כפנחס? | 23-10-2017 11:00
גפני מדבר כזימרי ומבקש שכר כפנחס? אבל לא צריך להיתרגש... כבר אמרו חז"ל "אִסְתְרָא בִלְגינָא קיש קיש קָרְיָא" - הפירוש היא כך... אדם טיפש עושה הרבה רעש אז שומעים אותו מצויין. פירוש מילולי: מטבע אחת בתוך כד ריק משמיעה רעש רב מאוד. פירוש: מטבע יחיד בקנקן, מקשקש הרבה ועושה רעש. הביטוי מתייחס לאדם ריק מתוכן, המרבה דיבור מתוך בורות. ארור החרדי אשר יבטח בציונים,,, ברוך החרדי אשר יבטח רק בד'. טעות גדול עשו מנהיגי ישראל אשר הקימו מפלגות חרדיות, כדי לממן בכסף ציוני טמא, את עולם התורה הטהור. הגיע הזמן להוכיח לציונים כי אך ורק ד' הוא האלוקים לא החכי"ם המשומדים. אנחנו חייבים מיד לעזוב את ממשלה הציונית, ולהצטרף לממשלת מי שאמר והיה העולם. לעזוב ממשלה הציונית, ולהצטרף לממשלת מי שאמר והיה העולם. אצל המשכיל המיסיונר גפני העיקר הכסף וכל מה שיכול להפריעה לו בענין הכסף זה לא חרדי, אין שבת, אין שום דבר אמת, אין יראת שמים, אין תורת השם, אין שום דבר אחר שבקדושה שמפריע לו רק הפגנות של צאון בלי רועה...
4
קוֹל השם בַּכֹּחַ רק בַּכֹּחַ
קוֹל השם בַּכֹּחַ רק בַּכֹּחַ | 23-10-2017 17:37
קוֹל השם בַּכֹּחַ רק בַּכֹּחַ
5
מדוע הנשים השמאלניות מאוהבות בגפני ומדוע גפני אוהב אותם
מדוע הנשים השמאלניות מאוהבות בגפני? | 01-11-2017 6:47
מדוע הנשים השמאלניות מאוהבות בגפני? ומדוע גפני אוהב אותן? למי שכבר שכח, גפני הכריז בעבר כי שלי יחימוביץ היא האדמורי"ת שלו, אז אין זה פלא שהן רוצות לנשק אותו וכו'. תשימו לב: זה כבר קןרה בגלוי ומי יודע מה קורה בסתר. חילול השם של ממש.
6
רחמנא ליצלן מדעתא דידך
רחמנא ליצלן מדעתא דידך | 16-11-2017 13:16
רחמנא ליצלן מדעתא דידך... סקנדל - האדמו"רית של גפני מצטלמת עם הנכד שלו בשעת הבר מצוה שלו. לא יאומן עד להיכן גפני הרחיק מדובר בסקנדל ממש, שפלים ונבזים מי שהם התחתית שבתחתית הביא משה גפני לבר מצוה של נכדו, ולא רק שבאו הוא דאג שיצטלמו נשים הפרוצות ח"כ עם נכד הבר מצוה, הוא לא התבייש והרחיק וביקש מהאדמורי"ת שלו - כך הוא מכנה אותה - שלי יחימוביץ יחד עם עוד חכי"ת שמאלנית אוייבת הדת שיצטלמו עם הנכד שלו בבר מצוה למען שיזכור אותם כל חייו שזה בסדר להצטלם עם אפיקורס. אם דבר כזה היה קורה בכל מקום אחר היו הופכים עולמות, לא היו שותקים, 'יתד נאמן' לא היה יורד מן הנושא חדשים ושנים, אבל כשהמסיונר משה גפני עושה מעשה שכזה שותקים, זה סקנדל הזועק לשמים. חילול שם שמים. אני מבין את גפני מדוע שיזמין חברי כנסת צריכים קשרים ויחסים טובים עם כולם, וגם אם היה מזמין את הכי קיצוני שבין החכי"ם לא הייתי כותב מילה רעה אחת על כך. אבל כשמצטלמים איתם בצורה שכזו, עם שיקסעת ממש, עם פרוצות, זה מה שיזכור ילד בן 13, זה הרס החינוך, זה מוכיח על משהו מושחת מאוד אצל משה גפני.