דרמה לילית: בנצי גופשטיין נעצר בפשיטה משטרתית - סרוגים

דרמה לילית: בנצי גופשטיין נעצר בפשיטה משטרתית

כוחות של ימ"ר שי פשטו הלילה על מספר בתים של פעילי ארגון להב"ה, בהם גם של יו"ר הארגון בנצי גופשטיין, ביישוב איתמר וביצעו מעצרים בטענה כי הפעילים חשודים באיומים

דרמה לילית: בנצי גופשטיין נעצר בפשיטה משטרתית
  (צילום: פלאש90)

כוחות של ימ"ר שי פשטו הלילה (בין שבת לראשון) על מספר בתים של פעילי ארגון להב"ה ביישוב איתמר וביצעו מעצרים בטענה כי הפעילים חשודים באיומים.

הפעילים, ובהם גם יו"ר הארגון, בנצי גופשטיין נלקחו לתחנת משטרה שם שהו במהלך הלילה.

עורך דינו של גופשטיין, איתמר בן גביר, מסר כי "כי בעוד כשבועיים אמורה המשטרה למסור את תגובתה לעתירה של הרפורמים שמפעילים לחץ ודורשים להעמיד את גופשטיין ולהב"ה לדין. לא מן הנמנע שכחלק מהלחץ של אנשי השמאל הקיצוני המשטרה משמשת כעושה דברם, מיישרת קו ועוצרת פעילי להב"ה במעצר ראוותני מבלי לטרוח לזמנם לחקירה".

ממשטרת ישראל נמסר כי "בלשי יחידה מרכזית של משטרת ישראל פשטו הלילה על בתיהם של 15 חשודים באזור ירושלים, מרכז, דרום ויו"ש כשבידיהם צווי חיפוש ומעצר. הבלשים ביצעו חיפוש בבתי החשודים, אספו ממצאים ועיכבו / עצרו 15 חשודים שהובאו לחקירה ביחידה המרכזית בחשד לעבירות איומים".

עוד נאמר כי "במהלך התקופה האחרונה התמודדה המשטרה, בשיתוף שירות הביטחון, עם מספר אירועים של תקיפות והתנכלויות לבני מיעוטים בירושלים על ידי פעילי ארגון להב"ה וזאת על רקע סוגיית ההתבוללות. בתוך כך, זוהו גם ניסיונות מצד חברי הארגון להרחיב את פעילותו".

"ההחלטה על קיום חקירת המשטרה ועיכוב/מעצר הפעילים נועדה לגדוע את התופעה ולמנוע את המשכיותה, במקביל למניעת הקצנה מצד פעילות חברי הארגון ולפגוע באחר על רקע לאומני גזעני. משטרת ישראל תפעל בכל מקום בו עבריינים לוקחים את החוק לידיים, מאיימים, סוחטים ופועלים באלימות מכל סיבה שהיא לשם שמירה על שגרת החיים התקינה".

"הפרשה החלה בחקירה סמויה ומורכבת שהובילה לחשיפת פעילות מאורגנת, מתוכננת ומתוזמנת שבוצעה, עפ"י החשד, על ידי החשודים המוכרים כחברים בארגון להב"ה ופועלים למניעת 'התבוללות'".

"כאמור, במבצע מורכב שבוצע הלילה במהלכו פעלו כוחות משטרה בו זמנית במספר מקומות בארץ הגיעו החוקרים לבתיהם של 15 חשודים, ביצעו חיפושים וחלקם עוכבו/ נעצרו".

"כלל החשודים הובאו לחקירה ביחידה המרכזית, ובהמשך יוחלט מי מהם יובא בפני בית המשפט לדיון בעניינו. החקירה נמשכת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
חחחחחח המשטרה תפעל בכל מקום (לוד,מזרח ים, דרום)
דניאל | 22-10-2017 9:17
מילא היו עוצרים בלי הצהרות מטופשות שמראות את הפוזה חסרת תוכן הערבים והבדואים חוגגים בפשיעה על בסיס יומי אבל גיבורים על בנצי היקר וחבורתו שעושים קצת רתיעה למכת ההתבוללות ,