מרצ הודיעה: נחרים את הטקס לזכר השר לשעבר - סרוגים

מרצ הודיעה: נחרים את הטקס לזכר השר לשעבר

חברי וחברות הכנסת של מפלגת השמאל הקיצוני, מרצ, הודיעו כי בכוונתם להחרים את הישיבה המיוחדת שתקיים הכנסת לזכרו של רחבעם זאבי (גנדי) בשבוע הבא

מרצ הודיעה: נחרים את הטקס לזכר השר לשעבר
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

יו"ר מפלגת מרצ, חברת הכנסת זהבה גלאון, יו"ר סיעת מרצ אילן גילאון, וחברי וחברות הכנסת מיכל רוזין, עיסאווי פריג׳ ותמר זנדברג, הודיעו הערב (שני) כי בכוונתם להחרים את הישיבה המיוחדת שתקיים הכנסת לזכרו של רחבעם זאבי (גנדי) בשבוע הבא .

לטענת חברי מפלגת השמאל הקיצוני, החלטתם הגיעה על רקע העדויות והגילויים בשנים האחרונות על שורת מקרי אונס והטרדות מיניות, ביצוע לכאורה של פשעי מלחמה ומעורבות בעולם התחתון, של זאבי.

"מראש, מורשת הטרנספר של גנדי אינה ראויה להנצחה", מסרו גורמים בסיעה. "בוודאי ובוודאי שאין מקום להנצחה של מורשת המבוססת על אונס ואלימות מינית, הוצאה להורג ללא משפט והתעללות בגופות, עולם תחתון והטלת אימה וטרור", הוסיפו. "את מורשת גנדי המפוקפקת והעבריינית הכנסת צריכה להוקיע ולגנות, ובכך להעביר מסר חד, ברור וערכי לציבור הישראלי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ממש לא ציפינו למשהו אחר מהנאצים הצבועים האלו
אוראור | 17-10-2017 16:22
שעושים את עצמם קדושים מעונים וצדיקים תמימים - ושוכחים לגמרי שהם הגנו על חברם הנואף והמזנה שהואשם באונס ובהטרדה מינית - ממש לא ציפינו מהם למשהו אחר - צבועים כבר הזכרתי? באמת.