ליברמן: יש לי מחויבות אישית להתיישבות ביו"ש - סרוגים

ליברמן: יש לי מחויבות אישית להתיישבות ביו"ש

על רקע אישור המנהל האזרחי על בניית 31 יחידות דיור בישוב היהודי בחברון, אומר שר הביטחון בשיחה סגורה עם מקורביו, כי הוא זה שקידם את התוכנית, וכי יש לו מחויבות אישית גדולה להתיישבות היהודית בחברון, וביהודה ושומרון

ליברמן: יש לי מחויבות אישית להתיישבות ביו"ש
  (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

בשיחות סגורות שהתקיימו השבוע, אמר  שר הביטחון אביגדור ליברמן  לקורביו כי הוא זה שקידם את התוכנית לרובע חזקיה בחברון, במסגרתה ייבנו 31 יחידות דיור בחברון.

ליברמן תיאר את מחוייבותו להתיישבות: "יש לי מחויבות אישית גדולה להתיישבות היהודית בחברון בפרט, ולהתיישבות ביהודה ושומרון בכלל" אמר השר, והוסיף, "אנו פועלים באחריות ובשיקול דעת כדי להגדיל את ההתיישבות, ועושים את זה באופן חכם ועל אף הלחצים וההתנגדויות. התוצאות הטובות בשטח מדברות בעד עצמן".

עוד אמר ליברמן בחיבה כי, "חברון היא אחד מסלעי קיומנו כעם וכאומה, והבנייה בה היא מימוש החזון הציוני".

מוקדם יותר היום (שני) אישרה ועדת המשנה לרישוי של מועצת התכנון העליונה במנהל האזרחי היתרי בניה להקמת 31 יחידות דיור חדשות במסגרת תכנית "רובע חזקיה".

בישוב היהודי בחברון הגיבו להחלטה בהערכה מסוייגת: "בניינה של עיר האבות כעיר הבנים ע"י ממשלת ישראל היא צעד ציוני צודק, נחוץ, ומבורך.

"עם קבלת היתר הבניה לרובע חזקיה אנו מודים לראש הממשלה, ולכל השרים, חברי הכנסת ואישי הציבור שפעלו בנחישות ומסירות יחד עמנו לקידום הבניה", אך הוסיפו כי הם "מבקשים מכולם לוודא שהבניה אכן יוצאת אל הפועל ללא כל עיכוב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו