גבאי בעוד אמירה שצפויה לקומם עליו את השמאל - סרוגים

גבאי בעוד אמירה שצפויה לקומם עליו את השמאל

לאחר שבסוף השבוע האחרון אמר כי לא ישב באותה הממשלה עם הרשימה הערבית המשותפת וקומם עליו חלק ממפלגות השמאל, יו"ר מפלגת 'העבודה' אבי גבאי משחרר התבטאות נוספת שצפויה אף היא לגרור ביקורת מצד חברי כנסת כאלה ואחרים

author-image
גבאי בעוד אמירה שצפויה לקומם עליו את השמאל

לאחר שבסוף השבוע האחרון אמר כי לא ישב באותה הממשלה עם הרשימה הערבית המשותפת וקומם עליו חלק ממפלגות השמאל, יו"ר מפלגת 'העבודה', אבי גבאי, שחרר אמש (ראשון) התבטאות נוספת שצפויה אף היא לגרור ביקורת מצד חברי כנסת כאלה ואחרים.

בכנס פעילים שהתקיים בדימונה אמר גבאי כי "אנחנו לא צריכים לפחד מהערבים, הם צריכים לפחד מאיתנו".

בדבריו שהובאו בערוץ 10 הוסיף גבאי כי "קודם כל אנחנו צריכים להבין דבר מאוד; פשוט אנחנו החזקים פה. את יהודה ושומרון כבר כבשנו פעמיים. אנחנו יותר חזקים. אנחנו לא צריכים לפחד מהערבים הם צריכים לפחד מאיתנו", אמר גבאי לפעילים.

גבאי אמר כי הוא אינו יודע אם ניתן להגיע להסכם כיוון שלא בטוח שיש פרטנר בצד השני. "אני באמת לא בטוח שבצד השני יש מישהו שמסוגל לקבל החלטות שמתאימות לנו. כשאני מדבר על פיתרון אני מדבר על תוכנית שאין בה סיכונים. נקודה. ככל שאנחנו מפחדים אז אנחנו הולכים למקום הכי בטוח. אני בעד שנכיר בעוצמה שלנו".

"אני לא בטוח שבצד השני יש פרטנר", הוסיף גבאי. "בחודשים האחרונים אני פוגש הרבה מאוד מדינאים ואנשי ביטחון שעסקו במשא ומתן עם הפלסטינים. ואני שואל את כולם את השאלה הזאת. יש פרטנר? יש עם מי לעשות הסכם? חצי אומרים לא חצי אומרים כן. באופן מפתיע אנשים בעלי רקע בטחוני אומרים שכן".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הפעם גבאי צודק מאוד לשם שינוי.
| 16-10-2017 10:57