ביש"ע תוקפים: "הבטחות יש. כבישים אין" - סרוגים

ביש"ע תוקפים: "הבטחות יש. כבישים אין"

רה"מ נתניהו הבטיח להביא פתרון לבעיית הכבישים העוקפים ביו"ש, זאת גם אם יידרש קיצוץ רוחבי במשרדי הממשלה. על כך מגיבים ראשי מועצת יש"ע: "נושא הכבישים הוא סוגיה אסטרטגית ביכולת התפתחותם ופיתוחם של הישובים ברחבי יהודה ושומרון"

author-image
ביש"ע תוקפים: "הבטחות יש. כבישים אין"

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הבוקר (ראשון) בישיבת שרי הליכוד כי "יקדם פתרון לכבישים העוקפים בהקדם – גם אם יידרש קיצוץ רוחבי במשרדי הממשלה".

בתגובה להודעת רה"מ על מימון לכבישים העוקפים ביו"ש, אמר ראש מועצת מטה בנימין אבי רואה: "אנחנו שמחים שרה"מ מעלה את נושא הכבישים ביו"ש על סדר היום של עבודתו".

"מעבר לכך", הוסיף, "אנו מזכירים שנושא הכבישים הוא סוגיה אסטרטגית ביכולת התפתחותם ופיתוחם של הישובים ברחבי יהודה ושומרון בשל קשיים גדולים הקיימים – הן תעבורתיים, יום יומיים והן ביטחוניים, שנכון לפתור באופן דחוף ומיידי".

בתוך כך, הגיב גם  ראש מועצת שומרון ואמר, "צר לי אולם נראה שיש מי שמנסה למשוך אותנו באף. הכבישים העוקפים הובטחו פעם אחר פעם: אולם, הבטחות יש.  כבישים אין.  משפחות שכולות שנפגעו מכך יש.  בשורה אין, הוסיף דגן.

"אנחנו לא נמשיך להסתפק בהבטחות מעל במות מכובדות. נושא הכבישים העוקפים ביו"ש ומרכיבי הביטחון בכבישים ובישובים הם עניין הרבה יותר חשוב מפוליטיקה וכיפופי ידיים פנימיים בממשלה. ובתוך המחנה הלאומי".

דגן הציב לרה"מ, דרישה כי עליו להתחייב "על מועד קרוב וברור מתי ייסללו הכבישים העוקפים ומתי ייסגרו הפערים הבלתי נתפשים במרכיבי הבטחון בין היישובים ביו"ש לבין גבול הצפון ועוטף עזה. בטחונם של תושבי יו"ש אינו הפקר. במידת הצורך נצא למאבק על מנת למנוע את הרצח והפיגוע הבא"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מי שהשגיח על עם ישראל אלפי שנים יפיל את בנתניהו
רמץ | 15-10-2017 14:11
תניהו ייפול. הוא ייפול בגלל שאינו מאפשר ליהודים להתפלל בהר הבית המקום הכי קדוש ליהודים בעולם, ובכך מפר ברגל גסה את חופש הפולחן של מדינת ישראל. נתניהו ייפול בגלל שכבר עשר שנים לא הקים ולו יישוב אחד ביהודה ושומרון, חבלי המולדת של עם ישראל מזה אלפי שנים, נהפוך הוא: נתן ידו להריסת יישובים ושכונות ביישובים קיימים. נתניהו ייפול כי הוא לא בנה עשר שנים, לא בירושלים בירת ישראל ולא בתוך יישובי יהודה ושומרון למען המתיישבים. נתניהו ייפול מכיון שהכריז על תמיכה במדינה פלסטינית ולא חזר בו עד כה. נתניהו ייפול כי מה שמעניין אותו יותר מעם ישראל זה הכסא שלו. זה קרה לאולמרט, זה קרה לשרון, זה קרה לברק וזה יקרה לנתניהו ולכול מי שמוכן להקריב את יהודה, שומרון וירושלים על מזבח תועלתו האישית.