עם ישראל חוגג: 140,000 איש טיילו ברחבי הארץ - סרוגים

עם ישראל חוגג: 140,000 איש טיילו ברחבי הארץ

יומו השלישי של חול המועד סוכות הוציא את המוני בית ישראל לטייל ברחבי הארץ. מעל 50,000 מטיילים סיירו בשמורות הטבע והגנים ועוד כ- 12,000 ישראלים רחצו במהלכו בכנרת. במהלך החג השני צפויים עוד אלפים להמשיך להגיע ולטייל

עם ישראל חוגג: 140,000 איש טיילו ברחבי הארץ

לאחר מזג אוויר גשום ששיבש את טיולי החג עבור רבים, היום (שלישי) יצאה השמש ועמה כ-50 אלף מטיילים, שפקדו את שמורות הטבע והגנים הלאומיים ברחבי הארץ, ונהנו ממגוון פעילויות לחג הסוכות.

מרשות הכינרת נמסר כי עד כה פקדו את האגם הלאומי  כ-12,000 ישראלים, וכי עוד אלפים צפויים להגיע במהלך החג השני.

עשרות אלפי המטיילים משתתפים במגוון פעילויות לחג הסוכות, בהן פסטיבל העת העתיקה בגן הלאומי קיסריה, שהיה אמור להיפתח אתמול אך בוטל בשל מזג האוויר. עוד מתקיימת תצוגת כלי מלחמה קדומים באפולוניה ומוצגים מיצגי תיאטרון בהשתתפות דמויות מהעבר בגנים הלאומיים בית שערים ובקומראן.

בגן לאומי קיסריה נערך פסטיבל העת העתיקה עם הופעות והפעלות לכל המשפחה, נערכה פעילות של פקחים צעירים, בגן לאומי בית גוברין נהנו המבקרים מפעילות בטבע, ובאפולוניה צפו המבקרים בכלי מלחמה קדומים. במערות גן לאומי בית שערים התקיימה פעילות של מנורות ודמויות מהעבר.

לרווחת החוגגים, סוכות כשרות הוצבו בסטף, "בר בהר" בהרי יהודה, חניון הזיתים ביער צרעה, חניון אשתאול, פארק קנדה, יער בן שמן, חניון חרובים נחל השופט, מצודת ביריה, אגמון החולה, פארק קצרין, פארק גורן, פארק אדמית ועוד

נהנים ורוחצים בכנרת (צילום: רשות הכנרת)

מוקדם יותר היום, ננשכו שלושה אנשים על ידי תן באזור קיבוץ ניר דוד שבעמק בית שאן. פקחי רשות הטבע והגנים החלו בסריקות שבמהלכן אותר התן שחשוד כי נשך את השלושה. מכיוון שהראה סימנים מחשידים לכלבת, הפקחים ירו בו למוות.

הוא הועבר לבדיקת כלבת ומהרשות מבקשים מכל מי שננשך או בא במגע עם תן או יונק אחר באזור לדווח על כך ולפנות לטיפול רפואי. במקביל מגבירים בימים אלו פקחי הרשות את מאמצי חיסון הכלבת באמצעות חיסוני שטח לבעלי החיים באזור, זאת במקביל לתגבור סריקות ותצפיות על ידי פקחים באזור.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו