איפה אתם הלילה? לימוד הושענא רבה במיוחד לכם - סרוגים

איפה אתם הלילה? לימוד הושענא רבה במיוחד לכם

ליל הלימוד המסורתי של הושענא רבה, מתקיים גם השנה בהיכל שלמה ירושלים. הלימוד מיועד לציבור הרחב, בדגש על הגילאים הצעירים ויועבר בין היתר על ידי הרב יעקב מדן, הרבנית מלכה פיוטרקובסקי, הרב רא"ם הכהן, אשת התקשורת סיון רהב מאיר, הרבנית רחל שפרכר פרנקל ועוד

איפה אתם הלילה? לימוד הושענא רבה במיוחד לכם
  אשת התקשורת רהב מאיר (צילום: Alster/FLASH90)

כמידי שנה יתקיים בהיכל שלמה ליל הלימוד המרכזי של הושענא רבה, בהובלתה של מכללת הרצוג. השנה, מופנים השיעורים למגוון רחב של קהלים, זאת במטרה שכל אחד יימצא את מקומו במהלך ליל הלימוד.

הלימוד, שמורכב מ- 30 שיעורים מגוונים בעברית ובאנגלית, יועבר בין השאר על ידי: הרב יעקב מדן, הרב ד"ר יהודה ברנדס, הרבנית מלכה פיוטרקובסקי, הרב רא"ם הכהן, הלל מאלי, הרבנית אסתי רוזנברג, הרב אמנון בזק, הרבנית ד"ר מיכל טיקוצ'ינסקי, הרבנית רחל שפרכר פרנקל , הרב יואל בן נון,  הרב יהושע מגנס ועוד רבים וטובים.

כמו כן, נערך בשיתוף עם ישיבת הר עציון, הישיבה יוניברסיטי, תנועת הבוגרים של בני עקיבא, עיריית ירושלים, המזרחי העולמי ומעלה- ציונות דתית.

הלימוד מיועד לציבור הרחב, אך שם דגש על הגילאים הצעירים. על מנת ​שהערב ידבר אל קהלים רחבים, מלבד מגוון הדוברים- גם הנושאים יהיו מגוונים וייתנו ביטוי  לעולם ההלכה, החסידות, מחשבה מודרנית והתמודדות עם סוגיות בתחום הבניין האישי והזוגי.

בשיאו של הלילה, יתקיים שיעורה של אשת התקשורת,  סיוון רהב מאיר, אשר היכל שלמה הוא במתה השבועית, שיעסוק בתקופה שלאחר החגים.
​נחתום את הספר, במופע שכולו תורה ותפילה של האומנים אהרון רזאל ויצחק מאיר "עד שיאיר השחר"​.

"ליל הושענא רבה הוא הזדמנות נפלאה ללימוד תורה שלעתים נשארה מנת חלקם של באי בתי הכנסת בלבד" מסביר צחי מגנאג'י, מנהל  התוכן של ​היכל שלמה, "קיבוצם של השיעורים והמרצים תחת קורת גג אחת מאפשר לכל מי שמעוניין לחוות לימוד משמעותי, איכותי ומרוכז בערב אחד", הוסיף.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ליל הושענא רבה לנשים
| 11-10-2017 10:13
בסוכת אסתר ואורי מזרחי בעכו התכנסו נשים ללימוד כל הליילה