נצחון לרועי שרון: לא יצטרך לחשוף את המקור - סרוגים

נצחון לרועי שרון: לא יצטרך לחשוף את המקור

העיתונאי הסרוג, רועי שרון, לא יצטרך לחשוף את המקור שמסר לו את הקלטת מחתונה השנאה בה מתועדים אורחי החתונה כשהם דוקרים את תמונתו של התינוק עלי דוואבשה, שנרצח בהצתת בית בכפר דומא

נצחון לרועי שרון: לא יצטרך לחשוף את המקור
  ניצח. רועי שרון (צילום: מאיר אליפור)

בית המשפט לנוער בבית המשפט השלום בירושלים, קבע כי העיתונאי הסרוג, רועי שרון, לא יצטרך לחשוף את המקור שמסר לו את הקלטת מחתונה השנאה בה מתועדים אורחי החתונה כשהם דוקרים את תמונתו של התינוק עלי דוואבשה, שנרצח בהצתת בית בכפר דומא.

על פי הדיווח באתר 'אייס', השופט שמעון לייבו קבע כי "באיזון שבין הסיכון בחשיפת המקור לתועלת שעתידה לצמוח למבקש מחשיפת מוסר הסרטון, לא מצאתי כי חשיפת המקור תביא תועלת של ממש למבקש 4 ולאחרים. בכל אופן אלא באופן משמעותי המצדיק פגיעה בביטחון המקור".

כזכור, הסרטון ששודר במהדורת חדשות 10 בדצמבר 2015 על ידי שרון, אז כתב השטחים של חדשות 10 וכיום הכתב הצבאי של תאגיד השידור כאן, הציגה חגיגה של אנשי ימין במהלך חתונה של בני זוג מוכרים מהימין הקיצוני, במסגרתה נשלפו נשקים, בקבוקי תבערה וסכינים, ותמונתו של התינוק עלי דוואבשה שנרצח על פי החשד על ידי אנשי ימין קיצוני בכפר דומא, נדקרה. שידור הסרטון עורר סערה במערכת הפוליטית ובציבור בכלל.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו