מנהיג חדש בחמאס- מתכנן חטיפת שלושת הנערים - סרוגים

מנהיג חדש בחמאס- מתכנן חטיפת שלושת הנערים

סאלח אל-עארורי, מי שדם יהודי רב על ידיו, מונה לסגן ראש הלשכה המדינית של ארגון הטרור חמאס איסמעיל הנייה. עארורי אחרי לתכנון מפורט של חטיפת ורצח שלושת הנערים בשנת 2014

author-image
מנהיג חדש בחמאס- מתכנן חטיפת שלושת הנערים
  מתוך: אתר חמאס

על רקע מגעי הפיוס המתקיימים בעזה בין הרשות הפלסטינית לארגון הטרור חמאס, מדווחת רשת אלג'זירה היום (חמישי) כי סאלח אל-עארורי, מי שמנהל את פעילות חאמס בגדה ועמד מאחורי הכוונת פיגועים רבים, נבחר לתפקיד סגן יושב ראש הלשכה המדינית של חמאס, אסמאעיל הנייה.

סאלח אל-עארורי  גורש בקיץ האחרון מתורכיה ללבנון בשביל להקים תא חדש של חמאס באזור, כשבאמתחתו אחריות לפיגועים רבים. אל-ערורי נחשב לאחד ממקימי הזרוע הצבאית של חמאס בשנות ה-90, וכן לאחד ממייסדי גדודי עז א-דין אל-קסאם.

עארורי היה אחראי על תיאום פעולות טרור ביהודה ושומרון. בניהם גם חטיפת שלושת הנערים ב-2014, לאחר רצח שלושת הנערים הודה בפומבי באחריות זרוע החמאס לביצוע החטיפה ושיבח אותה באומרו כי היא פעולה בהליך יצירת אינתיפאדה נוספת על ידי גורמים פלסטיניים.

בשל מעורבתו, ריצה עארורי שנים ארוכות של מאסר ממושך בכלא בישראל.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ממש מפתיע...............................
אוראור קריית הרצוג | 07-06-2018 17:20
נו באמת - עוד שנייה אני נופלת מהכיסא מרב הפתעה - כמה מרעיש: מי שפיקח על ביצוע טרור - הופך להיות ראש ארגון טרור - איזה הלם........................