במחסן פחמים • חשד: ראובן שמרלינג נרצח ע"י עובדיו - סרוגים

במחסן פחמים • חשד: ראובן שמרלינג נרצח ע"י עובדיו

במשטרה עדיין בודקים אם ראובן שמרלינג בן ה-70, שגופתו נמצאה בערב החג בכפר קאסם, נרצח על רקע לאומני או פלילי. על פי החשד: שמרלינג נרצח על ידי עובדיו על רקע סכסוך כספי

author-image
במחסן פחמים • חשד: ראובן שמרלינג נרצח ע"י עובדיו

משטרת ישראל ממשיכה לחקור את רצח ראובן שמרלינג, תושב היישוב אלקנה שנרצח אתמול (רביעי) בכפר קאסם. מפרטים ראשונים עולה כי שמרלינג נרצח בתוך מחסן פחמים השייך למשפחתו. עם זאת טרם ברור האם הרצח בוצע על רקע פלילי או לאומני.

על פי החשד שמרלינג נרצח על ידי עובדיו בגלל סכסוך כספי שהיה לו עימם.

ראובן שמרלינג, תושב אלקנה כבן 70, נרצח אתמול במבנה באזור התעשייה בכפר קאסם. מדיווחים ראשונים עולה כי על גופתו של שמרלינג נמצאו סימני אלימות קשים. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו. הרקע לאירוע עדיין לא ברור.

דובר מד"א, זכי הלר מסר כי "בשעה 13:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על גבר שנמצא מחוסר הכרה באזור תעשייה סמוך לכפר קאסם .חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 70 ללא סימני חיים וקובעים את מותו במקום.

נסיבות האירוע אינן ברורות. פאראמדיקית מד"א עדי מרציאנו סיפרה: "כשהגענו אנשים הובילו אותנו למבנה שם ראינו גבר כבן 70 שוכב מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק ביצענו בדיקות רפואיות,הוא היה ללא סימני חיים וקבענו את מותו במקום".

ראש המועצה המקומית אלקנה אסף מינצר ליד בית משפחתו של שמרלינג ז"ל

מהיישוב אלקנה נמסר: "בית אלקנה מודיע בצער ובתדהמה על הירצחו של חברנו ראובן שמרלינג הי"ד בידי מרצחים בני בליעל בכפר קאסם ומשתתפים בצער המשפחה . המועצה והקהילה מלווה את המשפחה בשעות הקשות. כשיהיו פרטים נוספים לגבי מועד הלוויה נודיע".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אדם יקר. תנחומים למשפחה.
ארי | 05-10-2017 19:58
פרסמו בבקשה מועד ההלויה