דודי סלע יקבל את הכסף שהפסיד ביום כיפור? - סרוגים

דודי סלע יקבל את הכסף שהפסיד ביום כיפור?

עמותת 'איילת השחר', הפועלת לגשר בין דתיים לחילוניים, העלתה קמפיין רשת לגיוס המונים במטרה לגייס את הסכום אותו סלע היה אמור להרוויח במידה והיה מנצח במשחק ממנו פרש

author-image
דודי סלע יקבל את הכסף שהפסיד ביום כיפור?
  (צילום: שאטרסטוק)

בעקבות החלטתו לפרוש באמצע משחק בשלב רבע הגמר טורניר שנז'ן מחשש שהמשחק יגלוש אל תוך יום הכיפורים, זכה הטניסאי הישראלי, דודי סלע, להמון כבוד והערכה, וכעת נראה כי גם הכסף עליו ויתר בשביל לכבד את יום הכיפורים, יגיע אליו.

עמותת 'איילת השחר', הפועלת לגשר בין דתיים לחילוניים, העלתה קמפיין רשת לגיוס המונים במטרה לגייס את הסכום אותו סלע היה אמור להרוויח במידה והיה מנצח את אלכסנדר דולגופולוב ומעפיל לשלב חצי הגמר.

בעמוד הפייסבוק של העמותה נכתב: כולנו מכירים את הטניסאי דודי סלע, ספורטאי מצטיין שמייצג את המדינה בכבוד בכל מגרש ואף הביא למדינה תארים ומדליות תוך ייצוג המדינה וערכיה. אך סיפור הגבורה האמיתי שלו התרחש בשבוע שעבר ערב יום הכיפורים, דודי עלה למשחק רבע הגמר של טורניר ה-ATP בשנזן שבסין, דודי צבר יתרון מבטיח על יריבו והניצחון היה ממש בהישג יד, אך דודי הבחין כי המשחק מתארך מעבר למתוכנן ובכדי לנצח עליו להמשיך לשחק בהתקדש החג. אך דודי הבין הוא מייצג את מדינת היהודים ולכן קיבל החלטה אמיצה מאוד לפרוש מהמשחק באמצעו ובכך בעצם ויתר על הניצחון שהיה מעניק לו דירוג גבוה ואף מענק כספי נכבד".


מנהלי העמותה הוסיפו כי "כולנו התרגשנו מהוויתור המיוחד שעשה שחקן הטניס דודי סלע, בעיצומו של משחק משמעותי, עבור כבודו של יום כיפור. דודי ניגש לשופט כשנכנס יום כיפור והודיע לו שהוא לא ממשיך לשחק בגלל כבודו של היום. את הדירוג לא נוכל לתת לו, אבל כהוקרה והערכה, נוכל להעניק לו, כל עם ישראל, את סכום המענק שכל כך הגיע לו, ונאמר לו: אנחנו איתך בהערכה עצומה ובהתרגשות".

לדברי מנהלי הארגון "היעד הוא לגייס סכום של 100,000 ₪ ובכך להוכיח לעולם שעם ישראל חי וקיים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו