"נבנה כאן אלפי יחידות דיור" - סרוגים

"נבנה כאן אלפי יחידות דיור"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר הבוקר במעלה אדומים והכריז על" תנופת פיתוח מועצמת במעלה אדומים. "אנחנו נבנה כאן אלפי יחידות דיור. מעלה אדומים היא חלק ממדינת ישראל ותמיד תהיה חלק ממדינת ישראל"

"נבנה כאן אלפי יחידות דיור"
  (צילום: קובי גדעון לע''מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר הבוקר (שלישי) בעיר מעלה אדומים יחד עם חבר הכנסת דוד אמסלם, כאורחם של ראש העיר, בני כשריאל. במהלך הביקור, ערך רה"מ ישיבה עם ראש עיריית מעלה אדומים ונציגי העיריה, ונפגש עם תעשיינים מובילים מאזור התעשייה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הבטיח במהלך ביקורו  במעלה אדומים כי הממשלה בראשותו "תבנה כאן אלפי יחידות דיור", והוסיף, "מעלה אדומים היא חלק ממדינת ישראל ותמיד תהיה חלק ממדינת ישראל, אני תומך בחוק של ירושלים רבתי שיאפשר לירושלים ובנותיה להתפתח".

נציגי הציבור בימין אומרים לסרוגים, כי ההבטחה של נתניהו תצטרך ביסוס בשטח זאת בשל העובדה כי בשנים האחרונות ישנה הקפאה מתמשכת ומוחלטת של הליכי התכנון והשיווק ביהודה ושמרון, בניהם העיר מעלה אדומים.

"אני מכריז בזה על תנופת פיתוח מועצמת במעלה אדומים. אנחנו נבנה כאן אלפי יחידות דיור. אנחנו נוסיף את אזורי התעשייה וההרחבה הדרושה כדי לאפשר לפיתוח מואץ של המקום הזה. המקום הזה יהיה חלק ממדינת ישראל.

אני תומך בחוק הזה של ירושלים רבתי, שיאפשר לירושלים ולבנותיה להתפתח בהרבה מאוד בחינות. זאת בשורה גדולה וחשובה".

במהלך הביקור התייחס רה"מ נתניהו גם לאירוע הירי הנורא שהתרחש אתמול בלאס וגאס בו נהרגו 58 בני אדם ונפצעו מעל ל- 500,  "לאס וגאס והעם האמריקני חוו יום של אימה. לבו של עם ישראל יוצא אל עשרות האנשים החפים מפשע שנרצחו בדם קר. לבנו יוצא גם למאות הפצועים. אנו מתפללים להחלמתם המהירה.

עם ישראל ניצב לצדה של אמריקה בשעה זאת, בכל שעה, אבל בייחוד בשעה זאת. אנו נתגבר יחד".

אסור להיות חזירים בנוגע לבנייה בהתנחלויות

נזכיר, כי בשבוע שעבר התקיימה פגישה של ראשי מועצת יש"ע עם רה"מ נתניהו שאמר במהלכה כי נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מכין תוכנית אמריקאית לקידום תהליך השלום הישראלי-פלסטיני, ועל כן ישראל לקחה על עצמה מגבלות בכל הנוגע לבנייה בהתנחלויות כחלק מההבנות עם ממשל טראמפ וכי העובדה שהיא עומדת באותן הבנות מביאה לכך שארה"ב לא מגנה את ישראל אחרי החלטות על קידום תוכניות בנייה.

שנת החמישים לשחרור יהודה ושומרון צריכה להפוך לשנת הריבונות ואין להסתפק רק בהחלת ריבונות על מעלה אדומים. ירושלים, בירת ישראל זקוקה לחיזוק דמוגרפי שיביא לידי ביטוי את הרוב הציוני הן בהיבט הריבונות והן בהיבט הכלכלי. חוק ריבונות ירושלים רבתי קובע כי

בהצעת חוק ירושלים שמובלמ ומקודמת על ידי חברי הכנסת מהליכוד, השר כ"ץ, ח"כ יואב קיש וח"כ יהודה גליק קובעת כי רשויות מקומיות ביו"ש, הנושקות לירושלים  יסופחו אליה מוניציפלית, אך לא מדינית, וכי מדינת ישראל תחיל את החוק והמשפט הישראלי על גוש עציון, מעלה אדומים, גבעת זאב, ביתר עילית, אדם, מעלה מכמש ופסגות.
לפי החוק, תושביהן יהפכו לאזרחי הבירה ויוכלו להתמודד על ראשות העירייה וגם להתמודד על ראשות המועצות המקומיות שבהן הם מתגוררים.

ראשי שדולת ארץ ישראל ח״כ  קיש וח״כ  סמוטריץ הגיבו על דברי ראש הממשלה במעלה אדומים, ״הצהרתו של ראש הממשלה היום במעלה אדומים לתמוך בחוק ירושלים רבתי היא צעד חשוב וראשון במהלך להחלת הריבונות אותו מובילה השדולה".

הוסיפו, "אנו מברכים אותו על כך. במושב הכנסת הקרוב נסייע לו לממש את הבטחתו וכן נמשיך לקדם את החלת הריבונות״

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו