השוטרים הופתעו לגלות מי הנהג ברכב החשוד - סרוגים

השוטרים הופתעו לגלות מי הנהג ברכב החשוד

בפעילות ממוקדת ויזומה בישוב הערבי אעבלין של משטרת ישראל למניעת נהיגה מסוכנת ופורעת חוק, הופתעו לגלות אתמול כי נהג הרכב הפרטי שנעצר הוא רק בן 14

השוטרים הופתעו לגלות מי הנהג ברכב החשוד
  (קרדיט דוברות המשטרה)

במסגרת מאבק המשטרה כנגד נהיגה מסוכנת ופורעת חוק אתמול (שני) בוצעה פעילות ממוקדת יזומה בישוב הערבי אעבלין כנגד רכבים לא תקינים ורכבים משופרים משתוללים המסכנים את חייהם ואת חיי משתמשי הדרכים ופוגעים באיכות החיים של התושבים באמצעות רעש מוגזם ממפלט הרכב המשופר.

במהלך הפעילות באעבלין הבחינו השוטרים ברכב יונדאי כשהנהג נראה נמוך מידי ולא מגיע להגה, הרכב עורר את חשדם של השוטרים והם עיכבו את הצעיר לבדיקה. שם, הופתעו לגלות כי הנהג רק בן 14.

הקטין ואביו נחקרו בתחנת המשטרה והרכב נתפס.

בנוסף, במסגרת הפעילות במטרה לשנות את תרבות הנהיגה בישוב נרשמו 14 דוחות תנועה לנהגים שנהגו ברכבים משופרים באופן המסכן את עצמם. 16 רכבים נמצאו לא תקינים 4 מתוכם הושבתו ו12 רכבים הורדו מהכביש.

ממשטרת ישראל נמסר, כי היא "תמשיך בפעילותה למנוע תאונות הגורמות לפצועים והרוגים מיותרים באמצעות פעילות אכיפה ממוקדת תוך שילוב פעולות הסברה ומניעה לנהגים ותלמידים זאת כדי למנוע מהנהג הנורמטיבי לעבור על החוק וכדי להפוך את התנועה בישובים לבטוחה יותר לנוסעים ברכב ולהולכי רגל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו