"האויב חייב לדעת, שהוא ישלם מחירים כבדים ביותר" - סרוגים

"האויב חייב לדעת, שהוא ישלם מחירים כבדים ביותר"

שר הביטחון ליברמן עונה למהיג חיזבאללה על איומיו, ומשיב בנחרצות, "העימות הבא, אם יפרוץ, יישא אופי אחר לגמרי, כשאויבנו ינסו לפגוע קודם כל בריכוזי אוכלוסין ובתשתיות אזרחיות. אם תהיה חציית קווים אדומים, הצד השני חייב לדעת מראש, שהוא הולך לשלם מחירים כבדים ביותר"

"האויב חייב לדעת, שהוא ישלם מחירים כבדים ביותר"
  המטכ"ל בטקס במצטיינים בתמונה משותפת (צילום: דנה שרגא/משרד הביטחון)

שר הביטחון אביגדור ליברמן, הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט, אלופי צה"ל, מפקדים, חיילים ובני משפחות, השתתפו הערב (שני) בטקס קצינים ונגדים מצטיינים, במהלכו הוענקו למצטיינים תעודות הוקרה על ידי שר הביטחון והרמטכ"ל.

שר הביטחון ליברמן פתח את דבריו בטקס ואמר כי, "מְפקד הוא קוֹדֶם כל מנהיג, מְחַנך. הוא, בְּלי סָפֵק, מְסַמֵן את הדרך הנכונה וְהַישרה – על פִּי עֶרְכֵי צה"ל וְאַמוֹת הַמידה של הדמוקרטיה הישְרְאֵלית. אני יודע, ויודעים היטב ראש הַמָטֵה הכללי וְאַלוּפֵי צה"ל, שאפשר לסמוך עליכם. אתם המגדלור הַמוביל את הַמַחֲנָה כּוּלוֹ".

"לצערי", הוסיף שר הביטחון, "אנחנו חיים במציאות חדשה של מזרח תיכון חדש, שהוא הרבה יותר גרוע מהמזרח התיכון הישן. ובמציאות החדשה הנוראית הזו, עוד נכונו לנו מבחנים קשים"

אין לנו את הלוקסוס לנהל מלחמה ארוכה

"העימות הבא, אם יפרוץ, יישא אופי אחר לגמרי, כשאויבנו ינסו לפגוע קודם כל בריכוזי אוכלוסין ובתשתיות אזרחיות. לכן לא יהיה לנו לוקסוס לנהל מלחמה ארוכה – צעד קדימה וצעד אחורה. כל עימות יהיה חייב להתנהל מהרגע הראשון בפרופיל הכי גבוה, עם הפעלת כל העוצמות של צה"ל"

"אם תהיה חציית קווים אדומים, הצד השני חייב לדעת מראש, שהוא הולך לשלם מחירים כבדים ביותר, איים ליברמן, "וגם הריבון, בלי קשר אם הוא שולט בשטח או לא – ברגע שפעולה עוינת מתבצעת משטח כלשהו, גם הריבון יישא בכל האחריות".

לפני כיומיים התפרסמו דבריו של מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה, חסן נסראללה לרגל יום ה"עשוראא"  הנחגג בעולם המוסלמי, כאשר הוא קורא בנאומו ליהודים לעזוב את הארץ: "אני קורא ליהודים המתגוררים בפלסטין לעזוב אותה ולשוב לארצות מהן באו, לפני שיהיה מאוחר מידי", קרא נסראללה, ואיים כי "ציוד ריגול של ישראל נחשף לאחרונה והוא מהווה סכנה ואיום ללבנון. לא נזנח את ארצנו. אם ההפרות האלו לא יטופלו באופן מדיני, אנחנו נמצא דרכים אחרות להגיב"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
עם ישראל כבר לא מאמין להבטחות, אז חיזבאללה יאמין?!
מה שהיה הוא שיהיה | 03-10-2017 4:49
איומים כבר לא יעזרו. נצטרך לחכות ולראות אם לישראל באמת יש מה להציע בזמן אמת או שהכל דיבורים.