משתמשים מאסיה מדווחים: קיימת בעיה מלחיצה באייפון 8 פלוס

משתמשים מאסיה מדווחים: קיימת בעיה מלחיצה באייפון 8 פלוס

פחות משבוע עבר מאז ההשקה וכבר משתמשים מאסיה דיווחו על בעיה מטרידה באייפון 8 פלוס החדש. אפל מצידה עדכנה שהיא בוחנת את הבעיה וסבורה כי הן לא מסכנת את המשתמשים במכשיר

משתמשים דיווחו: בעיה מלחיצה באייפון החדש
  (צילום מתוך טוויטר/ Magokoro0511@ )

אם שקלתם להיפרד מכמה אלפי שקלים לטובת האייפון החדש, כנראה שכדאי שתשקלו שוב את העניין. עוד לא עבר שבוע מאז השקת אייפון 8 פלוס לחנויות ומסתבר שהתלונות מצד המשתמשים כבר מתחילות להגיע.

נכון לעכשיו כמה משתמשים בודדים מאסיה שרכשו את האייפון החדש, התלוננו בימים האחרונים על כך שהמסך של המכשיר היוקרתי מתרומם. חלקם דיווחו שהבעיה מתרחשת בעת הטעינה וחלקם דיווחו כי כך קיבלו את המכשיר מלכתחילה ואף העלו שלל תמונות מלחיצות לרשת בהן נראה המסך כמעט מנותק מהמכשיר.

בשל כך אפל מסרה בתגובה לעיתון הבריטי "אינדיפנדנט" שהיא בוחנת כרגע את התלונות ומבררת האם מדובר במקרים בודדים או בתופעה גדולה יותר. לפי הדיווחים ענקית הטכנולוגיה מעריכה כי הבעיה המטרידה נובעת בשל התנפחות הסוללה ואינה מסכנת את המשתמשים במכשיר, כמו במקרה של נוט 7 של סמסונג.

"סמסונג יכולה לתבוע את אפל על העתקת בעיית סוללה מתפוצצת כמו שלהם" צייץ בהומור המשתמש Littil Avindar@. שלל תגובות ברשת נסערות מהתמונות, לעומת זאת לא מעט יוטיוברים ומעריצי אפל טוענים שמדובר בל יותר מפייק ניוז תוצרת אסיה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו