בנט: "אני שמח על דבריו של ראש הממשלה" - סרוגים

בנט: "אני שמח על דבריו של ראש הממשלה"

יו"ר הבית היהודי, מתח בקורת על החלטתה של נשיאת בית המשפט העליון והביע שביעות רצון מדבריו של נתניהו: "מאז שהבית היהודי בממשלה אין מסירת שטחים ושחרור מחבלים"

author-image
בנט: "אני שמח על דבריו של ראש הממשלה"
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

בבוקר שאחרי האירוע לציון 50 שנה לשחרור גוש עציון, הבקעה ורמת הגולן, שעורר סערה בעקבות החרמתו מצד ראשי האופוזיציה ואפילו מצד ראשי בית המשפט העליון, יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט, אומר כי החלטתה של נשיאת בית המשפט העליון, מרים נאור, שלא להגיע לטקס פגע באמון הציבור בבתי המשפט, אמון שגם כך נמצא במצב רעוע.

"בית המשפט לא יכול להחליט איזה טקס הוא ממלכתי ואיזה לא", אמר בנט בראיון ל'כאן ב'. עם זאת, בנט סייג את דבריו וביקש שלא להכנס לעימות עם בית המשפט ואמר כי "אין לנו בית משפט אחר, או צה"ל אחר או מדינה אחרת, לכן אני לא רוצה לריב איתם וקורא לכולם להיות יותר מאוחדים".

בנט הביע שביעות רצון מדבריו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לפיהם לא יפונו יותר ישובים יהודים או ערבים: "אני שמח שהוא אמר זאת. כי בעבר הוא דיבר על מדינה פלסטינית. המפתח שלנו הוא כל הזמן להתקדם, כל הזמן לבנות".

השר הוסיף כי מאז שהבית היהודי נכנסה לזירה ב-2013, "אין יותר מסירות שטחים או שחרורי מחבלים, אנחנו עומדים הרבה יותר חזק על האינטרס הישראלי".

בנט נשאל על תוכנית הסיפוח שלו, עליה חזר גם אתמול במסגרת נאומו בטקס ונשאל האם לא מדובר אפרטהייד. "המילה אפרטהייד אינה ראויה", השיב. "התוכנית שלי מדברת רק על שטחי C. זאת פשוט תוכנית חכמה. היא הרבה יותר ריאלית מאשר להזריק מדינת אויב פלסטינית לתוך הארץ".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו