סמית' שוחרר ממכבי ת"א ועתיד לפרוש מהכדורסל - סרוגים

סמית' שוחרר ממכבי ת"א ועתיד לפרוש מהכדורסל

סופה של תקופה: בגיל 34 ואחרי שכשל בבדיקות מקיפות שערכו לו במועדון מכבי תל- אביב הוחלט כי השחקן דווין סמית ישוחרר מהקבוצה ואף צפוי לפרוש מלשחק כדורסל מקצועני "הגוף כבר לא נותן לי להמשיך, מכבי תמיד תהיה חלק ממני"

סמית' שוחרר ממכבי ת"א ועתיד לפרוש מהכדורסל
  דווין סמית' (צילום: פלאש 90)

קבוצת מכבי תל- אביב הודיעה היום (ד) כי היא משחררת את שחקנה בשש השנים האחרונות דווין סמית'.

בהודעה רשמית שיצאה היום ממועדון מכבי תל-אביב נמסר: "דווין סמית' עבר הקיץ תהליך בדיקות מקיף. על פי הממצאים הוא אינו כשיר לשחק כדורסל מקצועני ולכן לא ימשיך בקבוצה".

עוד הוסיפו במועדון: "אנחנו רוצים להודות לדווין על תקופתו בקבוצה ומעל לכל על גביע אירופה מתוק במיוחד. סמית' ללא ספק יזכר לא רק בזכות היותו שחקן מקצוען ומוכשר, אלא גם בזכות אישיותו יוצאת הדופן, והחיבור שלו למועדון לאוהדים ולמדינה".

מלבד היותו שחקן נשמה,סמית' גם 'קטף' עם קבוצתו בשנים האחרונות מכבי תל- אביב לא מעט תארים:השחקן זכה בגביע היורוליג, שתי אליפויות ושישה גביעים.

סמית' עצמו אמר:  "למרות שרציתי להמשיך לשחק עבור אוהדי מכבי וללבוש את החולצה הצהובה, אני מצטער לומר שהגוף כבר לא נותן לי להמשיך להיות שחקן של מכבי בצורה מקצוענית. אני ומשפחתי, בילינו כאן בשש השנים האחרונות, ילדיי גדלו כאן וישראל תמיד תהיה חלק מאיתנו וכמובן כך גם מכבי".

"אני רוצה להודות מעומק הלב לבעלים ולהנהלה שהבינו את המצב שלי והתייחסו אליי כאחד משלהם. אני רוצה לאחל למכבי הצלחה בעונה הקרובה. אני מקווה שהשחקנים ישחקו חזק ויחזירו את ההנאה לכל אוהדי מכבי בכל העולם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו