'נתינת לולב' משנה את כללי המשחק בשוק 4 המינים - סרוגים

'נתינת לולב' משנה את כללי המשחק בשוק 4 המינים

מיזם שהחל לפני חמש שנים משנה את כללי המשחק בשוק 4 המינים. רוכשים סט ותורמים את כל הרווחים לעמותה אותה תבחרו - "בשוק אולי היו אומרים: שניים במחיר אחד. אנחנו מעדיפים להתייחס לזה כמצווה גוררת מצווה"

author-image
'נתינת לולב' משנה את כללי המשחק בשוק 4 המינים
  מכינים את משלוחי הסטים לתחנות החלוקה

מיזם בשם 'נתינת לולב' שהחל ביוזמת עשרה חברים שבאו מעמותות שונות אשר כל תכליתו היא לתרום בעזרת רכישת 4 מינים לחג הסוכות.

החברים בעמותה עושים זאת בהתנדבות מלאה דבר המאפשר לתרום את כל הרווחים לעמותות השונות.

'נתינת לולב' היא עמותה ייחודית המזכה אתכם לראשונה, גם בארבעת המינים וגם בתרומה ובמצוות הצדקה. הרווחים יעברו בהתאם לבחירת הלקוח לעמותה שיבחר מתוך רשימה הקיימת באתר.

אם עד היום נטלתם לולב אומרים בעמותה, הא לכם ההזדמנות לתת לולב.

מצוות נטילת לולב במהותה, מלמדת ע"פ חז"ל את הערבות ההדדית בין חלקי העם השונים. סמלי הדבר שבקיום מצווה זו ניתנת לנו הזכות לתרום לצדקה ולהרבות ערבות בעם ובכך לקיים את מאמר חז"ל במסכת אבות "מצווה גוררת מצווה".

במסגרת העמותה, פועל אתר אינטרנט חברתי המאפשר לכל אדם לרכוש סט ארבעה מינים מהודר, לבחור לאיזו עמותה יועברו הרווחים על הסט שרכש, כתרומה.

בין רשימת 16 העמותות הקיימות: 'קרן קהילות' 'פעמונים', 'שמחה לילד', 'זיכרון מנחם', 'בית הגלגלים', 'משפחה אחת' ועוד. מיזם נתינת לולב מאפשר גם לחלק באופן שווה את התרומה בין כלל העמותות.

לרכישה לחצו כאן – הזדרזו ההזמנות עד יום חמישי בחצות

תחנת חלוקה נתינת לולב

את סט ארבעת המינים, בהידורים שונים, ניתן יהיה לאסוף ממעל 220 תחנות חלוקה (משפחות אשר פותחות את ביתם בהתנדבות ומאפשרות לבוא ולאסוף את הסטים) שיפעלו החל מיו"כ ועד חג הסוכות בכל רחבי הארץ. למעוניינים, ניתן אף לרכוש סט לנזקקים, אנשים אשר ידם אינם משגת לרכוש סט ויקבלו אותו ללא עלות מהעמותה.

מתחילת המיזם הצליחו לאסוף כבר מעל 570,000 שקלים ולתרום אותם לעמותות השונות.

העמותה זוכה לתמיכה רחבה של רבנים מכל הקשת הדתית לאומית ביניהם: הרב שלמה אבינר, הרב אביחי רונצקי, הרב אלי סדן, הרב איזמן, הרב בני לאו, הרב יואל בן נון, הרב ברוך גיגי, הרבנית מלכה פיוטרקובסקי ועוד.

גלעד שימל, אחד מחברי העמותה, מסביר שמכיוון שזוהי מצווה שנוגעת לציבור גדול, הם התאימו את הפרויקט לקהל הרחב. "זה בא לידי ביטוי בשיתוף פעולה עם מגוון רחב של עמותות, וכן הפעילות מגובה ומומלצת על-ידי קשת רחבה של רבנים ואנשי-ציבור. נוסף לכך, תכננו את אתר האינטרנט כך שיהיה נח ופשוט לשימוש ונגיש לכל חלקי האוכלוסיה. אין ספק כי גם העזרה הגדולה של תחנות החלוקה – אותם משפחות שפותחות את ביתם למיזם הזה מעיד על ערבות הדדית ובזכותם המיזם לא היה יוצא לפועל ועל כך אנו מודים להם מקרב לב".

לרכישה לחצו כאן – הזדרזו ההזמנות עד יום חמישי בחצות

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לא מצליחה לרכוש...
רחלי דהרי עמר | 10-09-2021 18:00
לא מצליחה לרכוש 2 סטים. חזרו אליי בבקשה. רכשתי בשנים עברו ואספתי מנחלות ירושלים
2
רכישת 4 מינים
משה דאוס | 28-09-2022 15:25
לא הצלחתי לרכוש נא ליצור קשר 0543211388 תודה