בנט הודיע: מעביר את 4 הדקות שלי לאופוזיציה - סרוגים

בנט הודיע: מעביר את 4 הדקות שלי לאופוזיציה

יו"ר הבית היהודי התייחס להודעתם של ראשי המחנה הציוני לפיה הם מחרימים את הטקס בגוש עציון מכיוון שהם לא הוזמנו לשאת בו דברים ואמר כי הוא מוותר על דקות הנאום שלו לטובתם

author-image
בנט הודיע: מעביר את 4 הדקות שלי לאופוזיציה
  (צילום: נחשון פיליפסון)

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט השתתף הערב (שלישי) בוועידה ברעיונית של המפלגה והתייחס לאירועי היום, ביניהם הפיגוע הרצחני בהר אדר והודעת האופוזיציה כי תחרים את הטקס שייערך מחר לציון 50 שנים לשחרור השומרון, הבקעה ורמת הגולן. במהלך הדברים התייחס בנט לטענה של ראשי מפלגת 'העבודה' לפיה הם מחרימים את הטקס מכיוון שלא הוזמנו לשאת בו דברים ואמר כי אם זו הבעיה אז הוא מוותר על 4 הדקות שהוקצו לו ומעביר אותן לאופוזיציה.

בפתח דבריו התייחס בנט לפיגוע שאירע הבוקר ואמר: "עם ישראל כולו מתייחד הערב עם זכרם של יוסף, אור וסולומון, השם ייקום דמם, שנרצחו הבוקר במתקפת טרור אכזרית בידי בן עוולה. במותם, בגבורתם, הם הצילו את תושבי הר אדר מידיו של המחבל הארור. זכרם יהיה חקוק לעד בשורה אחת עם גיבורי האומה שנפלו בהגנה על הארץ. יהי זכרם ברוך".

לאחר מכן התייחס בנט להודעת האופוזיציה ואמר: "בעת הזו, מעל הכל, אנו זקוקים לאחדות. בימים האחרונים הודיעו מפלגות באופוזיציה וכן נשיאת בית המשפט העליון שהם אינם מתכוונים להגיע לטקס הממלכתי לציון 50 שנה לשחרור רמת הגולן, בקעת הירדן, יהודה ושומרון, שמתקיים מחר בגוש עציון. חבריי באופוזיציה, לא זו הדרך".

לדברי בנט: "אני חושב על יונתן בן ה-8 מהיישוב עלי ועל איילה בת ה-13 ממעלה אדומים, שבעצם אומרים להם אתם סוג ב'. חברים, אויבינו אינם מבדילים בין דם לדם, בין תל אביב לגוש עציון, בין הר אדר לעפרה, בין שמאל לימין, את חיי כולנו הם מבקשים ליטול. לכן אני קורא מכאן לחבריי באופוזיציה, שאני משוכנע שאוהבים את המדינה לא פחות ממני, ואומר להם: אל תפלגו את העם, בואו נישאר מאוחדים. כן נתווכח פנימה זוהי נשמת אפה של הדמוקרטיה אבל הטקס הממלכתי הוא של כל העם שבענו פילוגים הגיע הזמן להתאחד".

בסוף דבריו אתגר בנט את אבי גבאי והודיע כ הוא מוותר על דקות הנאום שלו לטובתו: "מכיוון שהנימוק היה שלא ניתנה לאופוזיציה הזכות לנאום אני מודיע מכאן: אני מוכן להעביר לאופוזיציה את 4 הדקות שהוקצו לנאום שלי, בואו נהיה יחד. אין לנו ארץ אחרת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ממלכתיות
pini | 26-09-2017 21:14
יש פה נסיון ברור לקחת דבר שנוי במחלוקת עמוקה בחברה הישראלית ולנסות לעטוף אותו בממלכתיות-זה לא יעבוד