אולי בקרוב: אלו הכפתורים החדשים שפייסבוק רוצה להוסיף

אולי בקרוב: אלו הכפתורים החדשים שפייסבוק רוצה להוסיף

פייסבוק ממשיכה לעבוד על שלל פיתוחים שיעזרו למשתמשיה לשפר את חווית השימוש ובוחנת לאחרונה לא מעט כפתורים ושינויים חדשים • אז איזה כפתור היא מפתחת, כדי להשתיק זמנית את החברים שמעמיסים על הפיד שלנו? ואיך היא מתכוונת לחבר בין ווטסאפ לחשבון הפייסבוק שלכם?

פייסבוק בוחנת כפתור שישתיק את החברים שלכם

פייסבוק ממשיכה לעבוד על שלל פיתוחים שיעזרו למשתמשיה לשפר את חווית השימוש ובוחנת לאחרונה לא מעט כפתורים ושינויים חדשים ששווה לכם להכיר רגע לפני כולם.

הכפתור שישתיק זמנית את החברים שלכם

עשרות תמונות מחתונה או מהטיול הגדול, שרשרת פוסטים בלתי פוסקת על המשחק שכרגע משודר ובטח אתם יכולים להוסיף עוד שלל מקרים שבהם מתחשק לכם להפסיק לעקוב החברים שלכם/ עמודי פייסבוק שממלאים לכם את הפיד בדברים שלא בהכרח מעניינים אתכם. פייסבוק שמכירה את העניין מקרוב, בוחנת בימים אלה כפתור שעלול להיות פתרון מושלם להשתקה זמנית ומהירה.

בשונה לאופציה הקיימת כבר(Unfollow), בה פייסבוק מאפשרת להפסיק לעקוב לצמיתות אחר החברים שלכם. הכפתור החדש שיקרא "נודניק" (Snooze) מאפשר בדומה לווטסאפ להשתיק את העדכונים מחבר, עמוד או קבוצה מסוימת למשך יום, שבוע או חודש. כשבתום התקופה העדכונים יחזרו להופיע בפיד שלכם באופן אוטומטי.


בפייסבוק מאשרים כי החברה "בודקת דרכים חדשות לאפשר למשתמשים לשלוט בפיד החדשות שלהם, כך שיישארו מחוברים לסיפורים הכי רלוונטיים עבורם", אך עדיין לא ברור מתי נזכה לראות את הכפתור הזה אצלנו.

הכפתור שישלב את ווטסאפ בתוך פייסבוק 

כחברת האם של ווטסאפ, פייסבוק בוחנת לאחרונה סוג של קיצור דרך מהיר למעבר לאפלקציית המסרים דרכה. על פי דיווח המשתמשים שנבחרו לבחון את הכפתור, הלחצן החדש של ווטסאפ שנמצא בראש הכפתורים באפלקציית פייסבוק מאפשר מעבר לאפליקציית ווטסאפ.

חשוב לציין כי הכפתור החדש, מאפשר מעבר לווטסאפ מבלי לעזוב את פייסבוק. בדומה לדרך בה קישורים או סרטונים נפתחים כעת בתוך האפליקציה. סביר להניח שבמידה והמבחן יעבור בהצלחה, פייסבוק תוסיף אופציות נוספות לכתור כמו הצגת התראות על הודעות ועוד.

(צילום מסך)

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו