השחקן בכרי מגיב: מפחד רק מאלוהים-בטוח שלא מרגב - סרוגים

השחקן בכרי מגיב: מפחד רק מאלוהים-בטוח שלא מרגב

השרה רגב פנתה ליועמ"ש מנדלבליט בדרישה לחקור את הבמאי והשחקן מוחמד בכרי על ביקורו במדינת אוייב והסתה נגד המדינה. בתגובה אומר בכרי: "לא מאמין למילה אחת שיוצאת מפיה"

השחקן בכרי מגיב: מפחד רק מאלוהים-בטוח שלא מרגב
  בכרי. אינו מפחד ממעצר (צילום: Abir Sultan/Flash 90)השחקן בכרי- ביקור במדינת אויב והסתה נגהשחקן בכרי- ביקור במדינת אויב והסתה נגד המדינה (צילום: Abir Sultan/Flash 90)ד המדינה (צילום: Abir Sultan/Flash 90)

הבמאי והשחקן מוחמד בכרי מגיב לדברי השרה רגב כשביקשה מהיועמ"ש מנדבליט לפתוח בחקירה נגדו בגין הסתה וביקור במדינת אויב. זאת לאחר שעורר סערה כשאמר במהלך ביקורו בלבנון כי "נורמליזציה עם האויב הציוני היא בגידה". בכרי הגיב לשרה ואמר: "היא אישה לא אחראית שמדברת רק בסיסמאות"

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב פנתה הבוקר (ראשון ) ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדבליט, בדרישה לחקור את בכרי בגין הסתה וביקור במדינת אויב. בפנייתה כתבה השרה כי "מוחמד בכרי הינו אזרח ישראלי. אך על פי הפרסומים השונים בכלי התקשורת מתברר כי בכרי שוהה בעיצומם של ימים אלו בלבנון לטובת השתתפות בפסטיבל תרבות העונה לשם ״ימי פלסטין״.

עוד הוסיפה השרה כי "בכרי הידוע בעמדותיו הלעומתיות כלפי מדינת ישראל, שהיא מדינתו", ציינה השרה, "הרהיב עוז וקרא למדינות ערביות המקיימות עם ישראל קשרים בוגדות – לטענתו ישראל היא לא יותר מאשר אוייב ציוני שכל קשר עימה הוא בבחינת בגידה"

בתגובה למכתב, אמר בכרי לחדשות 2 כי "רגב היא אישה לא אחראית שמדברת רק בסיסמאות".

"אני לא מאמין למילה אחת שיוצאת מפיה ולא לוקח אותה ברצינות. פשוט מאוד", אמר הבמאי.

עוד הוסיף בכרי כי אינו מפחד ממעצר. "אני מפחד רק מאלוהים – לא מישראלים, לא מממשלת ישראל ובטוח שלא מרגב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו